marți, 18 august 2015

Esti un om frumos

Tu. Esti un om frumos. Esti minunat. Ai fost creat in cel mai mic detaliu. Nu ma crezi ? Hai putin in oglinda.

Uita-te la tine. Vezi ochii aia ? Da ? Uite ce culoare frumoasa. Sunt asa de negrii, asa de calzi. Sau sunt verzi. Un verde cum nu mai are nimeni. Sau poate sunt albastri ? Nu conteaza culoarea, sunt frumosi.

- Dar eu nu voiam sa am ochii caprui. Ii voiam albastri.

Eu cred ca ai cea mai frumoasa culoare posibila, fie ei caprui, albastri ori verzi.

Uita-te la pistruii aia, in ce ordine sunt pusi. Fiecare pistrui iti face fata si mai frumoasa. Nu crezi ? Uita-te mai atent.

- Dar eu vroiam tenul curat, fara pistrui sau cosuri.

Pistruii sunt superbi, serios. Ii ador. Mereu mi-am dorit, de cand eram mica, sa am si eu pistrui. Am cativa, pe nas si pe langa ochi, dar, eh, voiam ceva mai multi :D. Cat despre cosuri, vei scapa in curand. Nu-ti bate capul.

Uita-te la gura. Ai buzele mamei tale sau ale tatalui tau ? Acum zambeste. Vaaaaai, ce zambet larg si frumos !! Asa, razi in continuare !

- Dar n-am dintii drepti si frumosi ca la Hollywood.

Incearca sa nu mai mananci tot ce zboara prin reviste si la TV. Photoshop-ul e la putere in ziua de azi. Ai cel mai frumos zambet. Gandeste-te ca unii n-au niciun dinte.

Acum uita-te la corpul tau. Ai 2 maini si 2 picioare ? Felicitari, esti minunat ! Fii multumitor. Nu ai o mana sau un picior ? Sau esti intr-un scaun cu rotile ? Esti o fiinta la fel de minunata ca una care e sanatoasa.

- Dar sunt prea gras/ grasa !

Ei da, si ?! Cine zice ca trebuie sa ai talie ca de viespe ? Un pic de sport si elimini alimentele nesanatoase si- voila ! Esti un om  superb !

- Dar sunt prea slab/ slaba, n-am nicio forma.

Pfff, si ? Esti frumos in felul tau ! Nu exista perfectiune. Accepta-te asa cum esti !

Ai si un suflet sa stii. :) Acolo, eh, tu stii daca e frumos sau nu. Depinde cu ce il hranesti. Daca te uiti toata ziua la TV, stai cu ochii in seriale, in Facebook, Twitter, Instagram etc si alte lucruri neinteresante, daca esti un om ursuz si barfitor, nemultumitor, neiertator, daca nu-i accepti pe oameni cu greselile lor, ei bine, tu iti vei da seama ce fel de suflet ai.

Citeste carti bune. Se spune ca acele carti care au paginile cele mai rasfoite si tocite sunt cele mai bune si din care ai ce invata. Vorbeste cu oamenii. Incearca sa le patrunzi in inima. Toti avem cate o poveste din viata noastra care trebuie povestita. Fii un bun ascultator, nu vorbi prea mult. Nu judeca. Daca vrei sa mustri pe cineva, fa-o cu blandete. Fii iertator. Iubeste. Mult. Putini sunt oamenii care iubesc cu toata inima si nu pentru a capata ceva. Daca iubesti pentru castig, inima iti vei pierde. Nu privi oamenii cu ura, indiferent de ceea ce au facut. Ca din ura se nasc lucrurile rele.

Esti un om frumos. Da, tu. Esti creat in cel mai frumos mod. Toate trasaturile alea frumoase. Chiar si ridurile. Chiar si cicatricile tale. ( si alea din suflet, mai ales- ai avut lupte importante ).
O, ce om minunat esti. Crede-ma. Asa cum arati. Asa cum esti. Esti tu. Fii tu. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu