joi, 27 august 2015

Merita sa astepti

Cum ar fi daca Soarele s-ar grabi si ar rasari la 3 noaptea ? Sau sa se faca noapte de la 12, cand e pranzul ? Ce se intampla daca iei medicamentele mai devreme decat ti-a spus medicul ? Sau daca te bagi in apa si inainte nu ai invatat cum sa te tii la suprafata ?

Ce se intampla cand grabim sentimentele ? Cum sa te previi de relatiile neserioase si nefolositoare ? Intrebarile astea ma framanta de ceva timp incoace si, vazand din experientele oamenilor, prieteniilor, colegilor de scoala etc, am tras niste concluzii.
Multi copii (atentie, COPII ) de 11-12 ani au avut primul iubit si nu ma refer la ceva in joaca- nu, relatie ca orice relatie: cu saruturi, pipaieli si chiar relatii sexuale. Asa de repede se poate pata constiinta copilului, inca de la varste fragede. Vina apartine, in primul rand, parintilor care, plecand la serviciu, isi lasa copiii in fata tabletei, laptop-ului, televizorului etc. Daca nu le seteaza controlul parental, copiii, din curiozitate, intra pe fel de fel de site-uri care iti imbolnavesc mintea si sufletul. Sa nu va mirati ca inocenta e din ce in ce mai scazuta...

Eu, chiar daca am 17 ani, nu am avut inca primul sarut. Sa nu va imaginati ca arat ca o vrajitoare :)). Dar nu vreau sa ma grabesc cu nimeni pentru nimic. Marea majoritate a fetelor si prietenelor mele au N baieti in spate, cum zicea cineva " un cimitir de baieti ". Dar mereu se intampla la fel: ei ii place de X, a fost cu el, apoi brusc si pe nesimtite, el se desparte de ea. De ce ? Motive puerile si de rasul curcilor. Apoi ea plange, are ochii umflati si dupa o saptamana o iau de la capat cu altul si tot asa pana la 25-30 de ani. De ce as fi cu unul care a fost cu 100 de fete, el avand pretentii ca eu sa fiu doar pentru el ? Sau cum ar fi ca eu sa fiu cu 100 de baieti si sa am pretentia ca urmatorul iubit sa nu se fi uitat dupa altele ?  De ce sa ma grabesc ? La 14, 15, 16, 17 ani nici nu prea poti numi iubire. Pentru ca te dezvolti, iti extinzi cunostintele, ai alte idei. Cu alte cuvinte, esti in plina dezvoltare. De ce sa ma joc cu baietii si sa capat experienta cu mai multi cand pot capata experienta cu unul ?

La un moment dat, nici nu mai simti fiorii iubirii, nici nu mai simti nimic special cand te indragostesti. Nu vreau sa-mi grabesc sentimentele doar pentru a fi in pas cu moda sau ca sa nu rada cineva de mine sau, cum am spus mai sus, pentru a castiga experienta.

Sa iubesti e important. Sa ai rabdare e important. Merita sa stii ca te-ai pastrat pentru persoana speciala, ca nu te-ai intins cu mai multi/multe, ca nu ti-ai patat reputatia pe acest subiect. Merita sa astepti si sa traiesti acei pasi dintr-o relatie, sa iti zboare roiuri de fluturi in stomac si prin cap, sa zambesti atat de natural cand te gandesti la acea perosana. Sa vezi privirea aceea calda si rabdatoare, care nu te dezbraca  cand se uita la tine, care nu se grabeste sa te pipaie de la prima intalnire, care nu te jigneste, Stiu ca exista astfel de relatii. Nu sunt basme ce spun aici. Cunosc cazuri personale. Si eu o astfel de relatie vreau, unde sa fie un colt de Rai, unde Dumnezeu sa-mi scrie povestea de dragoste, nu eu. Daca o scriam eu, ma alegeam cu rani in inima si in suflet si cu o ceşcuţă plina de lacrimi.

Merita sa astepti. Nu-ti grabi sentimentele si corpul. Nu te vinde atat de ieftin. Esti de mare pret. Nu-ti pata mintea cu ce vezi in reviste, pe Net sau fel de fel de site-uri. Alea, in viitor, iti vor afecta casnicia si mintea. Fii curat intr-o lume murdara. :)

P.S: uite o melodie care poate te va ajuta:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu