duminică, 27 septembrie 2015

O sa astept in continuare

Stii ca am nevoie de un raspuns. Tu imi stii starea fiintei mele plapande. Tu imi stii problema. Tot Tu mi-ai promis ca imi vei raspunde. Stii ca am gresit de atatea ori, dar Tu inca privesti cu dragoste si rabdare peste mine. Stii ca nu sunt nimic pe Pamant, dar in ochii Tai sunt de mare pret.
Ma rog de ceva timp pentru ceva. Doar Tu stii. Stii ca mi-e teama, ca sunt nestiutoare. Tot Tu mi-ai vazut nerabdarea. Am vrut sa imi raspunzi la rugaciune imediat. Sa nu mai astept. Dar marile batalii se trec greu, cu lupta, cu infrangeri. Dar la sfarsit se va vedea victoria.
M-am intrebat, la un moment dat, daca chiar ma auzi sau daca iti pasa. Chiar mai esti acolo? De ce nu ma ajuti ? ma intrebam. Iarta-mi Tata, lipsa de credinta. Tu implinesti planurile Tale minunate cu rabdare si toate au timpul lor. Stiu ca ma auzi si ca esti langa mine. Stiu ca Cerul se deschide si ma asculti cu drag. Niciodata nu m-ai dezamagit. Niciodata nu mi-ai spus " De tine nu am timp acum, vino mai tarziu ". Intotdeauna, dar intotdeauna, mi-ai fost alaturi. Mi-ai ascultat cele mai groaznice temeri, cele mai mici bucurii. Ai fost langa mine cand nimeni nu ma vroia. Ai plans cu mine cand eram trista. Tu, Tata, mi-ai bandajat ranile. M-ai iertat cand am gresit iar si iar. M-ai ridicat cand eram la pamant. O, Doamne Tata, esti un mister atat de frumos si de neinteles ! Iti multumesc ca sunt al Tau si Tu al meu. Esti in inima mea si nimeni nu mi Te poate smulge. Tata, doar Tu imi stii adanci dorinte si secrete. Tu, Tata, ma indrumi pe cale si esti un far in cea mai neagra noapte. Tu esti un Tata care se bucura de copilul Lui si nu il izgoneste si dragostea Ta nu are margine.
Tata, Iti voi astepta raspunsul in tacere. Tu stii cand voi avea nevoie de el. Te las sa lucrezi. Chiar daca vor mai dura luni de zile pana voi capata raspunsul, ma incred in Tine. Tu ai promis ca esti credincios si raspunzi celui care cauta cu toata fiinta. Doamne, Tata, iti multumesc. Astept. Cu zambetul pe buze, uneori cu lacrimi in ochi si cu inima la Cer. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu