miercuri, 9 septembrie 2015

Prietenul adevarat iubeste oricand

Azi, pentru ca mai e putin si incep scoala, m-am gandit sa ies pe afara, sa ma relaxez inainte de a incepe cele 9 luni de scris si invatat si mai putin timp pentru iesit. Mi-am sunat o prietena buna si ne-am planuit dupa-amiaza. Nu o mai vazusem demult si aveam multe de discutat. Am ras, am vorbit, ne-am impartit ideile si opiniile, intr-un cuvant, m-am simtit super.

Ii multumesc lui Dumnezeu pentru o prietena ca ea. E singura care ma asculta pana la sfarsit apoi rade de mine si apoi discutam serios. Ei ii pot spune tot ce ii spun si mamei. Sa ai un prieten adevarat, in zilele noastre profitoare si cu ochii dupa castig, e ceva. Sa stii ca te poti baza pe cineva si ca poti suna si in toiul noptii daca ai nevoie de ajutor sau pur si simplu, sa-i spui ceva important si sa stii ca nu ti-ar inchide telefonul in nas. Ca ai pe cineva care sa iti spuna sincer cand e ceva in neregula cu tine si sa te indrepte inapoi pe cale. Sa nu te invete la prostii si sa nu aiba obiceiuri nesanatoase. Sa planga cand tu plangi si sa se bucure cand tu te simti fericit. Acestia sunt adevaratii prieteni. Nu poti numi pe cineva prieten care profita de tine si te cheama in oras cand stii ca tu faci cinste. Nu iti e prieten cel care iti zambeste pe fata si spune altora secretele tale. Nu iti e prieten cel care, atunci cand ai o problema, iti spune sa apelezi la el in alta zi pentru ca in momentul ala nu poate sa te ajute ca are chestii " importante ". Nu iti e prieten cel care iti cere mereu ceva si apoi, la urma, cand i-ai dat si visele tale, sa ti le mototoleasca si sa le arunce la gunoi.

Poate esti popular si ai o groaza de prieteni si iti spui ca poti apela la ei oricand, Fa un experiment: suna-i pe la 2 noaptea si spune-le ca iti e rau si ai nevoie sa vorbesti cu cineva, sa te descarci. Sa vedem cati din prietenii tai vor avea rabdare. Ce daca ai multi prieteni cand toti te injunghie pe la spate ? Ce daca esti arhi-cunoscut la scoala cand tu te simti singur si nu ai cu cine sa-ti impartasesti viata ? Cand nu ai pe nimeni care sa te asculte si sa-i pese cu adevarat ? Sa ai un prieten si restul sa nu vorbeasca cu tine, dar stii ca doar intr-o singura persoana ai incredere. N-am nevoie de manechine sau de faima. Un singur prieten si bun. Totusi, ai grija cui te descarci. Vezi cum se comporta, Daca tie iti spune secretele altora, ce sanse sunt ca el sa nu spuna tuturor ce i-ai incredintat tu ? Alege-ti cu intelepciune prietenii.

" Prietenul adevarat iubeste oricand si in nenorocire ajunge ca un frate ".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu