luni, 30 noiembrie 2015

Renunta la trecut !

Gata. Nu mai fac asta. De ce sa fiu cum vor ceilalti ? De ce sa nu fiu cum vreau eu ? De ce sa ascult de vorbele altora ? Prea mult timp mi-am lasat inima sa sangereze. Mereu mi-a pasat de cum ma vedeau altii, sa fac la fel ca ei. Mereu priveam la altii si tanjeam sa fiu ca ei. De cele mai multe ori ramaneam cu buza umflata si cu ochii plini de lacrimi. Nu stiam ce sa fac, nu era bine cum actionam, dar daca asa fac toti, eu de ce sa fiu mai prejos ?
De acum incolo, voi fi eu ! Ceea ce imi doresc sa fiu. Nu vreau sa mai traiesc din trecut. Prea mult timp am stat lipita de amintiri, de greseli. Sunt un om. Da, am facut greseli pentru ca sunt un om ! Dar nu ma mai las doborata de degetele care ma aratau si de gurile care susoteau. Nu, au trecut toate astea. Iarna vine, dar in inima mea simt o noua primavara, un nou capitol,
Imi pare rau de ce am facut inainte, dar acum am o noua sansa. Sa fiu ceea ce Dumnezeu vrea sa fiu. O adevarata printesa, o adevarata fiica de Imparat. Bineinteles ca oamenii nu vor fi multumiti si vor spune " Aaa, acum o face pe sfanta !". Dar nu imi mai pasa. Pentru ca Dumnezeu m-a ridicat de unde am fost. Am luat-o pe alte cai si am crezut ca nu ma va primi. Ce gresit gandeam ! El ma astepta cu bratele deschise. Cu noi promisiuni. Noi sperante. Noi planuri. Si... noi surprize :)

Da, faceti cunostinta cu o noua persoana ! Cu o fata care si-a lasat inima si toate planurile, visele si sentimentele in mana Tatalui. :)

Imagine: Tumblr



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu