miercuri, 30 decembrie 2015

Anul acesta

Anul acesta am invatat ca nimic nu se intampla fara voia Lui.
Ca toate vaile adanci din acest an au avut un scop. Stiu ca Dumnezeu a fost prezent in fiecare pas din viata. Si mai stiu ca am inceput sa vad culorile altfel.
Am invatat ca trebuie sa ma acept exact asa cum sunt. Ca Dumnezeu da jos cenusa si pune pe cap cununi de flori, cu parfum din Cer.
Am invatat ca important e sufletul. Cele materiale se duc, sufletul ramane: depinde unde.
Am invatat ca fiecare om are o poveste de spus, dar putini sunt cei ce asculta.
Am vazut ca dragostea e din ce in ce mai putina.
Am intalnit oameni care m-au invatat ce inseamna sa fii frumos.
Am vazut ca toate florile sunt frumoase. Unele mai mici, altele fara parfum, altele neimportante ( poate). Dar toate de pret. Florile cele mai parfumate si mai frumoase sunt smulse din pamant si puse in vaza. apoi se usuca si sunt aruncate. Dar cele ce raman in pamant sunt cele ce se bucura in continuare de Soare, de caldura, lumina, aer. Si florile astea m-au invatat ceva.
Am invatat ca trebuie sa apreciez ceea ce am.
Sa ma bucur de tara mea, de Romania cea frumoasa. Pentru ca e libertate. Pentru ca nimeni nu sta cu pusca in capul meu. Pentru ca nu ma uit in stanga si in dreapta, de teama sa nu aterizeze vreo bomba.

Doamne, Iti multumesc pentru 2015.
Eben- Ezer :)  ( pana aici Domnul m-a ajutat )

2 comentarii:

  1. Sa ai un an binecuvantat, insotit de multe alte invataminte necesare sufletului tau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amin, iti doresc la fel ! :d Un 2016 alaturi de El >:d <

      Ștergere