sâmbătă, 12 decembrie 2015

Cat de maret esti, Dumnezeu !

Sufletul imi canta, Tata, pentru ca Tu esti asa de frumos. Esti perfect ! Cum ai creat totul, cum Iti lasi
amprentele pe cer, cand culorile se imbina atat de armonios. Cum totul este exact la locul lui, totul Te asculta, Tata. Planetele stau suspendate in Univers, clipind vesele in cele mai intunecate nopti. Cum vantul imi mangaie fata, facand ca frunzele sa sopteasca minunile din Infinit. Tata, esti minunat !
Tu porti de grija intotdeauna si chiar si crinii de pe camp ii imbraci. Tu, Tata, Creatorul si Atotputernicul, Te gandesti la om, pentru ca il iubesti cel mai mult. Inima Ta bate pentru oameni si esti plin de dragoste. Esti minunat, Tata ! Niciodata nu m-ai parasit si in cele mai grele momente m-ai luat in brate, insa eu credeam ca nu esti langa mine. Iarta-mi gandirea, Tata; sunt doar un om. Esti asa de grijuliu, o Tata, simt o bucurie supeeer mare, parca inima imi danseaza. Te iubesc, Tata! Tu mereu m-ai inteles si imi stii cele mai adanci dorinte, dar si cele mai urate cicatrici. Tu, Tata, esti al meu si eu al Tau- pentru totdeauna. Multumesc. Pentru tot. Pentru lacrimi si pentru zambete. Pentru rani si pentru vindecari. Pentru lupte, caderi si biruinte. Tata, Iti multumesc !

Cât de măreţ e Dumnezeu!
Văd marea cu talazuri grele,
Mă-nalţ pe munţii de bazalt
Și-mi zboară gândul printre stele,
Tot mai înalt.

 Ce împărat îşi duce-oştirea
Spre un gigantic apogeu?
Acel ce-a pus în goluri firea,
Acel ce-a scris oricui menirea
Mai mult decât nemărginirea,
E Tatăl meu !

 Cât de temut e Dumnezeu!
Vuiau de pe Sinai ecouri
Când glasul Domnului vorbea.
Iar Moise-nainta prin nouri
Și tremura...

La Tronul Alb se strang sfielnic
Voievozi de foc din Empireu.
Şi heruvimii vin cucernic,
Slăvind Eternul Vistiernic.
Şi-acest Stăpân Atotputernic
E Tatăl meu!

5. Şi cât de bun e Dumnezeu!
Chiar dacă stelele bătrâne
Tot au o vreme când se-aştern,
Dar cine în Isus rămâne
E-un fiu etern!

6. Şi-n faţa slavei sclipitoare,
În ceasul lumii cel mai greu,
Acei cei ce-au dat pe sfinţi la fiare
Vedea-vor Forţa Creatoare
Eu voi şopti cu adorare:
E Tatăl meu... !
                                                             ( Costache Ioanid- Cat de maret e Dumnezeu )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu