joi, 21 ianuarie 2016

Despre mine- frânturi

Sunt un abur sau o floare
Sau un zâmbet pierdut în soare.
Zilele-mi par petale în zbor,
Gândurile mele pleacă în stol toate,
Departe,
Spre cerul senin,
Să capăt luciri din Soare,
Să fug, să uit de toate cele rele
De pe Pământ.


Iau toate florile de Mai,
Le strâng în braţe, apoi beau ceai.
Fug pe câmp, spre munţi, spre mare,
Mă întind pe iarbă, pe rouă, mă scald în Soare.


Am părul în vânt, plin de flori albastre,
Musculiţe în aer, mireasmă şi culoare.
Fug, iar fug şi fug şi fug
Printre copaci umblu hai-hui.
Praf în drum şi drumu-i gol,
Numai eu şi al meu zbor.
Şi un cântec eu aud,
E cântecul dulce, nu o să-l uit.
Încep să cânt, să râd, să fug,
Merg pe cale, pe drumul lung
Spre Cer.


Am vrut să-ţi arăt ceva
Din lumea mea, din viaţa mea.
Am luat pene şi cerneală,
Cuvintele alunecă, mă sui în barcă.
Arunc în apa tot ce scriu,
Zâmbesc, apoi încep iar să descriu
Ce văd, ce simt, încerc să pricep
În zadar... Ce frumos visez !
Râd iar, nu e vis, nici întâmplare,
E viaţa mea, e realitate.


Vreau ca tu să înveţi să iubeşti,
Să te bucuri şi să creşti.
Sufletul lasă-l uşor,
Lasă-l să zboare către nori.
Nu uita că omul e doar o stea căzătoare,
Astăzi e şi mâine moare.


Vreau să-ţi las ca amintire,
Despre mine,
Un snop de grâu, un nor şi-o rază.
O libelulă, un val şi-o zi de vară.


4 comentarii:

  1. Ce draguta si vesela e poezia!
    Am ramas cu ideea de soare in minte :)
    Scrii frumos, imi plac si postarile tale.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Vreau ca tu să înveţi să iubeşti,
    Să te bucuri şi să creşti.
    Sufletul lasă-l uşor,
    Lasă-l să zboare către nori.
    Nu uita că omul e doar o stea căzătoare,
    Astăzi e şi mâine moare."
    Frumoase versuri, frumoase cuvinte, frumoasa interpretare a lumii si a sentimentului!
    Keep up the good work! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumeesc mult :D sa ai o zi frumoasa si plina de binecuvantari :*

      Ștergere