miercuri, 17 februarie 2016

Cum mai e la tine in suflet ?

Nu stiu, habar nu am. Cand merg pe strada, sau la scoala sau cand sunt in autobuz, ma uit la oameni. Nu stiu ce e la ei in suflet... as vrea sa stiu, dar sunt sigura ca m-ar coplesi sentimentele prea puternice si nu as putea duce singura asta.
Cum e la tine in suflet ? Ce viata duci ? Ce simti acum ? Manie ? Teama ? Bucurie ? Dezamagire?
Nu stiu... dar as vrea. As vrea sa stiu ce se ascunde in spatele unor ochi rosii de plans. As vrea sa stiu ce se ascunde in spatele unui chip trist. As vrea sa le spun oamenilor: " Treziti-va! Vine primavara ! Lasati primavara sa vina in inima voastra ! ". Dar nimeni nu m-ar auzi. Toti trec grabiti pe langa mine, cocosati de probleme, au fetele brazdate de lacrimi ( de durere ), le ramane sufletul pe langa ei. Nici nu realizeaza ca unii l-au pierdut, alergand dupa... nimic. Si raman sufletele astea si se uita la mine cu ochii obositi, soptind ca nu mai pot duce poverile singure. Se uita sufletele la mine si toate imi spun o poveste. Imi spun prin ce trec in fiecare zi. In fiecare zi suna ceasul, prevestind o alta zi grea. Imi spun ca oamenilor nu le mai pasa de ce au ei inauntru. Unele suflete nu au mai vazut o raza de lumina de mult timp, chiar daca afara e soare...
Sunt prea multe povesti si nu pot sa le ascult pe toate. Sunt prea grele, violente. Dar ca sa fiu atenta, scriu ce-mi marturisesc. Si sufletele se linistesc daca le ascult. Le spun sa-si ridice privirea, ca mai e o sansa. Le spun sa priveasca Cerul, ca acolo nu sunt lacrimi si dureri. Le spun sa iubeasca. Cand le-am spus sa iubeasca, au inceput sa planga. Mi-au spus ca nu mai au timp sa iubeasca si nici putere. Mi-au spus ca, din cauza vietii, au renuntat la iubire. Le-am spus sa arunce departe gandul asta, fiindca au pentru ce lupta. Dar degeaba lupti daca nu iubesti. Si unul din suflete si-a ridicat privirea. Era palid. S-a uitat la mine fix si mi-a zambit. M-a intrebat de ce ii ascult pentru ca oricum voi uita toate povestile astea. I-am zambit si eu si i-am spus sa faca la fel ca mine, sa asculte oamenii, apoi va vedea de ce fac asa. Si atunci sufletele au plecat la treaba lor.
Am plecat si eu la treaba mea. Deodata, gandurile mele si  povestile sufletelor au inceput sa iasa din mine. Am incercat sa le prind, dar am hotarat sa le las sa zboare cat mai departe, ca ele sa fie auzite de fiecare om.
Ai auzit vreo poveste ? Daca nu, asculta acum.

7 comentarii:

  1. Știi că Dumnezeu a pus un dar în tine? Acela de a scrie, cred că mai ai și altele dar pe ăsta l-am observat eu aici...și îmi amintești așa mult de mine :d parcă gândim la fel.

    :) Mă bucur că am dat de tine pe aici M. :*

    Legat de articol da e adevărat uităm să mai aruncăm priviri în interiorul nostru, uităm să iubim din păcate, dar uite că mai există oameni ca tine care ne amintesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fii binecuvantata :D :* ii multumesc lui Dumnezeu ca a aranjat asa lucrurile, ca sa vorbim :D

      Ștergere
  2. Cand am dat peste articol mi-au picat ochii direct pe aceste intrebari:

    Cum e la tine in suflet ? Ce viata duci ? Ce simti acum ? Manie ? Teama ? Bucurie ? Dezamagire?

    Raspunsurile se alineau si in mine parca totul luase foc. La mine in suflet e un chaos. Caut din nou inspiratia divina, ma zbat sa inteleg cum lucreaza El. Viata mea este in momentul de fata intr-o schimbare constanta. M-am logodit si am facut-o cu o inima impacata dar parca firea mea acum ma bantuie si imi zice ca am facut-o repede. Simt ca iubesc si vreau sa am o familie. Sunt chiar manios ca nu totul se intampla asa cum am vrut eu. Imi este teama ca nu voi face fata schimbarilor care vin si ca nu sunt pregatit pentru ele. Bucurie pentru ca voi avea ocazia sa impart momente deosebite cu o fata care este mai mult de cat o binecuvintare pentru mine. Si dezamagit pentru ca nu am avut destula rabdare ca sa vina aceste momente.

    Mi-a placut mult articolul tau si abia astept urmatorul. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-ar place sa vorbim in privat pe tema asta :) Domnul sa te binecuvanteze, si pe viitoarea ta sotie :D toate raspunsurile sunt la El, absolut toate :) El asteapta sa-I vorbesti, dar fa-ti timp si asculta vocea Lui. Iti doresc o seara buna :)

      Ștergere
    2. Cu mare drag sa vorbim in privat. Domnul sa te binecuvinteze si pe tine.

      Ștergere