marți, 2 februarie 2016

Ce vrei sa fii cand vei fi mare ?

Când eram mai mica, oamenii ma
întrebau " Ce vrei sa te faci cand vei fi mare ?". Multe fetite, la vârsta pe care eu o aveam atunci ziceau ca vor sa fie balerine, doctorite, prințese, învățătoare. Eu voiam altceva. Si, totusi, ca sa fiu ca celelalte, ziceam ce voiau ele sa fie in viitor. Ca sa fiu ca ele..
Am crescut si am realizat, intre timp, ca nu îmi mai place ce iubeam cand eram copil. Asa ca mi-am zis: " Când o sa fiu mare, o sa fiu ce vreau eu sa fiu !".
Zilele trecute m-am gandit ce inseamna sa fii un om mare. Ce inseamna ? Pentru mine, un om mare este acela care nu este băgat in seama de nimeni, dar încă are putere sa ajute pe cei ce il batjocoresc. Un om mare este acela care pur si simplu radiaza. Stii senzația aceea cand stai langa cineva si parca ies raze de soare din persoana respectivă ? Ca, atunci cand zâmbește, te molipseste cu fericirea lui ? Ai simtit vreodata ca, atunci cand cineva vorbeste, parca Cerul a coborat peste omul acela si o dragoste iesita din comun raspandeste peste tot ? Parca as sta toata viața langa o astfel de persoana. 
Când voi fi mare, vreau sa fiu un astfel de om. Dar nu cand voi fi mare. Ci de acum. Când esti copil, inveti cel mai repede. Vreau sa fiu un om care sa iubească, indiferent de circumstante. Vreau sa fiu un om care, chiar daca plânge noaptea, stie ca veselia si speranta il vor îmbrățișa dimineata. Vreau sa fiu un om care sa lege răni, sa asculte si sa ierte- mai ales sa ierte. 
Un om mare e acela care il are pe Dumnezeu in el. Nu doar in el. Nu il ține ascuns. O lumina nu poate sta ascunsa. Ci ea tot creste, si creste mereu. Dumnezeu nu trebuie tinut numai in inimi. Da,  El trebuie sa fie stăpân pe ea, dar trebuie sa crească in tine, iar ego-ul tau sa nu mai fie. Si atunci cand Dumnezeu creste in tine, oamenii vor vedea ca e ceva la tine. Ceva special. Curat. Frumos. Acesta e omul mare. Cel care priveste lumea cu ochii lui Dumnezeu si care iubeste cu dragostea Lui.

Tu vrei sa fii un om mare ?

2 comentarii:

  1. "Oricare vrea să devină mare între voi, să fie slujitorul vostru" a spus Domnul Isus. Si asta am dedus si din articol. Asa sa fim si noi! Fii binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amin! Fii binecuvântată, sa ai o seara super buna :D

      Ștergere