duminică, 28 februarie 2016

De ce pui limite lui Dumnezu ?

Ca ne descurcam, stim ce trebuie sa facem, nu avem nevoie de Tine. Putem merge mai departe si singuri. Putem sa ne conducem viata fara reguli. Toti vrem asta. O lume unde nimeni sa nu iti dicteze, o lume fara principii, o lume fara Tine.
Putem sa ne schimbam viata si fara sa ne spui Tu mereu si mereu, la nesfarsit. De fapt, nu stiu daca Tu ai realizat, Doamne, dar noi nu vrem schimbare. Bine, bine. De fapt, vrem. Dar nu incepe cu mine, eu nu sunt potrivit, nu sunt chemat la asa ceva. Atata timp cat vin duminica la biserica si stau pe locusorul meu, e bine. Atata timp cat nu ma implici in nimic, sunt fericit. Treaba altora ce vor sa faca- eu nu vreau sa incepi cu mine schimabrea, clar ? Apropo, vezi ca nu pot ajunge in fiecare duminica la biserica... Sunt prea obosit, de la munca, naaa... intelegi Tu, ca esti  Dumnezeu si Tu vrei binele meu. Adica, nu vrei sa adorm de oboseala in biserica...

Doamne, dar uneori sa stii ca Tu chiar imi ceri imposibilul. Tu imi spui sa iubesc orice om. Pai stai asa, ca eu am inteles altfel: hai ca Te invat eu. Daca cineva imi greseste, il iert, ce sa fac... dar daca face intentionat ceva, pai crezi ca sunt un fraier ? Tu insuti ai spus ca in lume sunt vase mai puternice si vase mai slabe. Ce crezi, ca eu sunt omul slab ? Fugi de aici ! Nu ma las tarat de nimeni si nici calcat in picioare. Pot sa imi fac dreptate singur. Si ca tot vorbim de iertare, iubirea aia maaaare e pentru oamenii slabi, serios. Cum sa iubesc eu pe ala care se uita urat la mine ? Sau pe ala care nu ma suporta si ar fi bucuros daca as muri ? Doamne, cred ca nu stii ce vorbesti. Pentru Tine o fi usor, dar sunt un om si nu am cum sa iubesc cum vrei Tu. Sper ca intelegi.

Doamne, nu stiu ce vrei sa faci, e treaba Ta. Dar nu Te gandi sa ma trimiti sa vestesc cuvinte de dragoste si de incurajare celor sarmani... e chiar patetic. Nici nu mai face lumea asa ceva ! Eu nu spun niciun cuvant frumos. Ce crezi, la mine a venit cineva cand aveam nevoie de ajutor ? Fiecare sa stea pe propriile picioare, ca de-aia le avem. Fiecare cu gandurile lui negre, eu nu spun nimic nimanui.

Si Doamne, ca sa te clarific, daca vrei sa ma modelezi cum vrei Tu sa fiu, ai grija sa nu ma doara, sa nu plang, sa nu stiu ce e respingerea si ura. Si ma tot pui sa ma rog mereu... chiar e obositor... 5 minute nu iti ajung ? Sau o data pe saptamana cand am nevoie de Tine ?

Doamne, sa nu uiti sa-mi dai sanatate, succes si putere pentru fiecare zi ! Stiu ca ma gandesc la Tine joia si vara, dar Tu esti Dumnezeu, Tu esti bun si ai grija de mine

Doamne, mai vorbim cand am timp. Sper ca ai inteles ce am vorbit cu Tine. Ne mai auzim.

2 comentarii:

  1. Mi-a plăcut articolul :D cam așa ceva facem...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, ai surprins frumos niste ganduri nespuse ale multora ce-si spun crestini...Dumnezeu sa ne-ajute sa veghem sa fim treji, ca nu cumva sa vina si pentru noi vreodata astfel de stari...avem o lupta de dus..."cine crede ca sta tare, sa ia seama sa nu cada". Doamne Isuse, te rugam sa ne tii pe bratul Tau cel puternic si sa ne ajuti sa ne facem si noi partea noastra...

    RăspundețiȘtergere