duminică, 14 februarie 2016

Lacrimile fac sufletul frumos

Stii ce vreau ? Sa plang. Poate ma crezi nebuna. Dar am realizat ca lacrimile ne apropie de Tatal. Lacrimile ne purifica sufletul, il fac mai frumos, mai sensibil, mai curat.
Am observat ca oamenii nu mai plang. Nu vor sa le mai arate. Si le tot ingroapa, le tot ingroapa pana seaca. Apoi au ochii uscati si privirea pierduta. Lacrimile dau jos murdariile care ne impiedica sa vedem tinta noastra. Lacrimile ne fac sa vedem mult mai bine Cerul.
Dumnezeu spune ca El strange toate lacrimile noastre intr-un burduf. Tare ma tem ca nici macar o ceşcuţă nu vom umple. Vreau sa plang cu ceilalti, sa invat sa simt durerea oamenilor atunci cand ei se descarca. Vreau sa plang- de bucurie. Sa am o asa mare bucurie, incat sa plang. Vreau sa plang cand ma uit in jurul meu si sa vad cat de frumos a creat Dumnezeu totul. Cat de frumos e cerul, ce frumosi sunt muntii, ce frumos e totul.
Vreau sa plang atunci cand gresesc. Sa-mi para rau, cu adevarat, de ceea ce am facut, sa ma doara pacatul si sa nu-l mai fac.
Stii ce pretioase sunt lacrimile ? Ne racoresc viata arsa atat de tare de Soare.
Stii cand lacrimile tale nu conteaza absolut deloc ? Cand te prefaci. Cand te prefaci ca intelegi oamenii, cand te prefaci ca iti stergi o lacrima, dar nici macar nu-ti pasa de durerea altora, cand plangi doar de ochii lumii ca sa zica " Ce om sensibil, ce bun e, uita-te ma ca sufera cu ceilalti." Halal lacrimi.

Vreau sa te intreb: cand a fost ultima oara cand ai plans ?

2 comentarii:

  1. Nici eu n-am mai plâns în ultimul timp, și chiar simt nevoia, mai ales la rugăciune!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu imi doresc sa plang pentru ca asta se intampla cu sau fara voia mea. Se spune insa ca lacrimile suferintei tin curat ochiul credintei.
    P.S. Ultima data cand am plans a fost...ieri.

    RăspundețiȘtergere