luni, 8 februarie 2016

Merita sa lupti!

Chiar daca ti-e greu si toti te darama.
Chiar daca unii zic ca nu se merita sa lupti pentru visul tau.
Chiar daca nimeni nu-ti zambeste si se uita urat la tine.

Nu te da batut ! Uita-te in urma ta, uita-te prin cate ai trecut: cu lacrimi, caderi si rani, dar ai trecut peste. Exact cand ai crezut ca nu mai poti, atunci Dumnezeu ti-a sters lacrimile si te-a ridicat.
Ti-a spus niste cuvinte pe care doar tu le stii, ti-a intarit pasii si inima. Ridica-te ! Mergi mai departe ! Viata nu e roz, dar cine a zis ca e neagra ? In viata nu ai numai flori pe cale, dar cine a zis ca sunt numai spini ?
Uite ce viata frumoasa ! Da, e plina de probleme, dar e mai plina de binecuvantari :) Soarele incepe sa incalzeasca pamantul, vantul iti adie prin par. O sa vina primavara, e pe drum. Dar o pot simti deja in inima mea.
Lasa sa creasca florile in viata ta. Lasa mireasma Cerului. Lupta mai departe ! Chiar daca multi te vor descuraja, chiar daca multi vor rade de tine, chiar daca va trebui sa plangi, chiar daca prietenii nu te vor mai accepta. Lupta ! Ofera un zambet celui care nu mai are putere. Si daca tu nu mai ai putere sa zambesti, cere Tatalui. Ofera cuvinte pline de dragoste. Ofera bunatatea intr-o lume in care rautatea e in orice colt. Nu te lua dupa vorba " Omul bun e luat de prost ". Omul bun e pretuit, chiar daca unii mai rad. Fii o lumina unde ai fost pus: la scoala, in familie, pe strada, la munca, cand esti singur.
Lupta zambind. Priveste in sus. Uneori, daca esti atent, vei vedea Cerul zambind. Doar sa fii atent :)

          


4 comentarii:

  1. În timp ce citeam chiar am vrut să te întreb dacă te-ai inspirat din melodie și apoi am dat cu ochii de ea :D

    Frumoase gânduri, mi se potrivesc perfect. Alaltăieri am fost într-o stare groaznică aveam un zbucium în mine și eram foarte supărată. I-am zis lui Dumnezeu că nu mai pot și chiar nu mai puteam. Ieri mi-a revenit pofta de viață iar azi am o liniște o pace în mine și zâmbesc. Problemele mele sunt tot acolo, motivul pentru care am fost la pământ e tot acolo..dar Dumnezeu mi-a făcut inima să zâmbească... uau....cred că o să fac un articol despre asta :D:D:D:D da...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur foarte mult ca acum Dumnezeu ti-a pus iar bucurie in inima :D >:D< treci prin furtuni, dar Dumnezeu e mai mare decat furtuna :)

      Ștergere
  2. Ai un Dar deosebit continua sa lucrezi !asamult conteaza o incurajare , tot ce faci Este de folos pt ca Dumnezeu te foloseste!mie mia vorbit personal prin multe postari scrise de tine , Fii binecuvantata ps20

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amin, multumesc mult pt încurajarea ta :D fii binecuvantat/ă :)

      Ștergere