joi, 25 februarie 2016

Pentru tine, om viteaz

Nu stiu ce vrei de la mine, Doamne... stii ca nu pot. Stii ca n-am curaj. Stii ca mi-e teama. Stii ca ma simt un nimic pe langa ceilalti. Si stiu ca Tu imi spui ca nu sunt un nimic, ci ceva mult mai de pret decat aurul.

Stiu ca Tu imi spui sa vorbesc. Si mi-e teama. Mi-e teama de respingere. Si Te-am rugat sa-mi spui ce sa fac. Tata, Iti multumesc ca mi-ai raspuns. Mi-ai spus ca vocea mea conteaza, ca Tu esti cu mine si ca imi dai putere. Si totusi...

-Mi-e teama !
- Eu sunt cu tine.
- Dar ce o sa zica de mine ? Vor rade si o sa zica " Ia uite-o si pe asta, s-a trezit vorbind ".
- Dar Eu sunt cu tine.
- Si daca nu ma vor asculta ? Stii ca eu nu am curajul sa vorbesc in public.
- ...
- De ce m-ai ales fix pe mine ? Eu sunt mai slaba, de ce nu ai ales pe cineva mai puternic ?
- Pentru ca te-am vrut pe tine.
- Pai de ce ? Nu ai ce sa faci cu mine, uite-ma cum sunt.
 si...
- Ooo, am atatea de facut cu tine. Te-am ales pentru ca stiu ca poti sa faci asta. Te-am ales pe tine, draga mea, pentru ca Eu, Dumnezeu, Tatal tau, stiu de ce esti in stare. Tu nu poti vedea acum, dar mai incolo vei intelege de ce.
-...
- Adu-ti aminte de Moise, cand zicea ca el nu e potrivit, ca e slab, ca e balbait, ca nimeni nu il va asculta, ca vor rade de el. Si el, Moise cel timid si balbait, a scos poporul Meu din Egipt. Eu nu am avut nevoie de un om puternic. Am avut nevoie de un om care vedea ca nu e capabil de nimic, dar prin Mine, putea totul.
- ...
- Adu-ti aminte de Ghedeon cand zicea ca e cel mai sarac si cel mai mic din familie. Ai vazut ce am facut prin el. Vremurile alea nu sunt trecute. Lucrarile mele nu sunt la timpul trecut. Eu lucrez si acum- prin tine. Ai incredere. Eu voi fi gura ta. Te rogi demult pentru o schimbare- vreau sa o incep.
- Tata, si daca...
- Nu exista " Daca ". Stiu de ce esti capabila. Sunt cu tine, viteazo ! Nu te voi lasa nici macar o secunda.



Si am inteles ca El are nevoie de mine- si de tine. Si vocea ta conteaza. Vorbeste, raspandeste bunatatea, dragostea, vindecarea, fericirea, schimbarea. Poate ca nu ai curaj. Nici eu nu am. Dar Tatal iti va da. Increde-te in El. Stie ce face. Lasa-L sa faca schimbarea pe care o doresti. Lasa-I inima ta. Dumnezeu a creat-o, Dumnezeu stie sa o pazeasca cel mai bine.
Pentru tine, om viteaz, am scris aceste randuri...

" Speak, even if your voice is trembling,
Please, you've been quiet for so long,
Believe it'll be worth the risk you're taking. - " The Voyage- Amanda Cook "


6 comentarii:

  1. Si eu ma simt asemenea starii descrise de tine. desi stiu ca Dumnezeu asteapta ca noi sa ne vedem a fi nimic, pentru ca El sa fie totul, ca noi sa ne vedem mici, pentru ca slava sa Ii revina Lui, totusi ma confrunt uneori cu acesta stare. Cred ca privesc prea mult la mine, in loc sa ma uit la ce poate face El cu mine. "Pot totul in Hristos, care ma intareste". La fel si tu! Sa ai biruinte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amin ! :* El iti va da frumusete in loc de cenusa, o sa vezi cum va lucra prin tine :D

      Ștergere
  2. Doamne ajuta. Domnul sa te binecuvinteze.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos...

    Domnul e cu tine, viteazo, să îți amintești mereu asta!

    RăspundețiȘtergere