marți, 1 martie 2016

Primavara pe vecie

Te-ai intors ! Te-ai intors, draga mea primavara ! Stiu ca e de-abia 1 Martie si nu sunt multe
schimbari: copacii nu au frunze, iarba nu a rasarit din noroi si praf, randunelele nu s-au intors si Soarele nu e foarte puternic. Dar stii ce ? Am vazut ca lucrezi la schimbare. Copacii nu au frunze inca, dar unii au inmugurit deja. In unele locuri, iarba a rasarit, impreuna cu ghioceii. N-am vazut inca nicio randunica, dar de o saptamana aud mierla cantand in linistea cea mai adanca, cand zorii zilei de-abia se ivesc.

Primavara, ce dulce esti ! Cat parfum in jur, cata caldura si dragoste ! De-abia astept ca florile salbatice sa umple campiile, de abia astept sa vina caldura si sa simt razele soarelui direct pe piele. Am observat inca ceva: ai adus un val de schimbare. Se simte. Ai inceput sa topesti zapada de pe ochi si gheata din inima oamenilor, ai adus un parfum proaspat in aer, un cantec dulce pentru urechile noastre atat de obosite si satule de gunoaie.

Doamne Tata, Iti multumesc pentru primavara, pentru zambile si pentru culori. Iti multumesc ca azi am vazut atatea zambete, am simtit atata bucurie pe langa mine, pentru adierea Ta blanda si pentru cantecul pe care l-ai adus din Cer. Tata, Iti multumesc pentru tot ce faci si pentru ce vei mai face. Asa cum vei schimba peisajul asta mohorat si sters intr-unul plin de viata si culoare, tot asa vei face si sufletului meu. Vreau sa las ca lumina si caldura Ta sa intre in cele mai reci si intunecate colturi ale inimii mele.

Tata, Iti multumesc ca in Cer va fi o vesnica primavara :)

" Cereti de la Domnul ploaie, ploaie de primavara ! " ( Zaharia 10:1 )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu