miercuri, 13 aprilie 2016

Dumnezeu zambeste

Chiar zambeste. Se bucura. Ce?  Nu ma crezi ? Crezi ca Dumnezeu nu se bucura sau ca nu zambeste ?
Poate ca ti-L imaginai un bătrân foarte serios, cu barba, care nu poate fi înduplecat. Nu. Nu e asa. Tot ce vezi in jurul tau este lucrarea mâinilor Lui. Când te uiti in oglindă, vezi cum Dumnezeu a modelat trupul tău, cum ti-a dat o inimă și un suflet. Dacă tot ce a făcut e frumos, cum sa nu fie și El frumos ? Dumnezeu e frumos. El este plin de bunătate și de îndurare, dar în același timp,  este și sfant și drept. El iubeste. Iubește foarte mult omul.
Dumnezeu zâmbește când noi ne bucuram, dar nu când ne bucuram în facerea răului. El e bucuros când nu renunțăm pe cale, când nu ne dam bătuți. Se bucura când răspundem răului cu bine, când iubim pe cei care ne urăsc, când ridicam pe cel care, odinioară, ne dărâma viata.
Când mergeam ieri spre casa, m-am uitat câteva clipe spre cer. Era înnorat, erau mai multe culori, începuse sa se însenineze puțin. Și mă gândeam ca intr-o zi voi zbura printre toți norii negri și voi ajunge în Cer. Oamenii îmi pot lua totul, îmi pot lua chiar viata dar Cerul nu mi-l pot lua. Pământul acesta nu e casa mea, trupul meu nu e veșnic. Când voi părăsi lumea aceasta n-as vrea ca cineva sa mă plângă. Pentru ca sufletul meu va fi liber. Într-o zi, va fi complet liber. Nu voi mai simți dureri și lacrimile nu îmi vor mi curge pe obraji. Voi fi cu Tatăl,  cu Dumnezeu. Și El va plânge de bucurie când mă va vedea. Mă va lua în brațe și voi uita de toate problemele pe care le-am avut.
Dumnezeu e frumos. El e dragoste. Niciodată nu m-a dat la o parte. Niciodată nu mi-a spus ca nu are timp pentru mine. El e tot pentru mine. Și știu ca vor fi momente în viața când îmi voi spune ca nu mai pot. Vor fi momente când nu-mi va răspunde la rugăciuni și mă voi enerva și Îl voi întreba de ce trebuie sa trec pe acolo. Dar stiu ca nu mă va părăsi. Nici măcar o clipa. Când nu o sa mai pot, o sa mă care El în brațe și îmi va fi mai ușor.
Mai știu ceva: ca Dumnezeu iubește și sufletul tău și îi pasa de  viața ta. Doar sa crezi. :)

2 comentarii:

  1. Fii binecuvantata Abea asteptam sa scri. Foarte frumos ! Pentru tine ieremia 33:3. (Gina)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc foarte mult, fii binecuvantata ! :D am primit acest verset de la tine exact pentru perioada prin care trec :)

      Ștergere