joi, 28 aprilie 2016

Frumusetea prin ochii fetelor

Zilele trecute ma gandeam la frumusete. Ma gandeam la ce ma face frumoasa sau ce inseamna sa fii frumoasa. Nu am gasit nimic, parca farmecul nu e pentru mine :)) si m-am tot gandit si am scris pe o foaie lucrurile care ma fac sa ma simt frumoasa. Sincer, mi-a fost foarte greu. Si acum mi-e greu sa scriu. Sa trecem direct la subiect.
Cateva lucruri care ma faca sa ma simt frumoasa ( frumoasa prin ochii mei ):
- cand port un tricou sau o rochie albastra ( culoarea mea preferata)
- ador cand bate Soarele pe fata mea
- cand am parul prins dezordonat :D
- cand ma gandesc ca sunt o lumina in intuneric, cand ma gandesc ca trebuie sa aprind lumina in vietile oamenilor.
- cand ma dau cu parfum care miroase a lamaie
- cand fac pe cineva sa rada
- prietenii mei ma fac sa ma simt frumoasa
- am caaaativa pistrui pe fata, as fi vrut sa am mai multi, imi plac foarte mult
- dragostea lui Dumnezeu care imi spune in fiecare zi ca sunt superba, chiar daca uneori ma simt totaaaal opusul.
- trecutul meu
- greselile, infrangerile si lacrimile mele
- faptul ca uneori nu ma simt deloc frumoasa, dar mami si cu tati imi spun ca sunt cu adevarat o printesa. Chiar daca eu nu cred asta, ei cred. :)
- cand cineva are incredere in mine
- cand sunt undeva la munte si ma plimb hai-hui prin poienite sau cand ma simt inconjurata de copaci si de Soare ma simt frumoasa, in sensul ca acolo pot fi cum sunt eu cu adevarat. Inima mea apartine muntilor si sufletul meu, padurilor. :)

Am intrebat mai multe prietene ce le face pe ele frumoase si am sa impartasesc cu voi raspunsurile:

A: " Ma simt frumoasa cand rad. Atunci cand nu-mi place cuum imi sta parul, nepotul meu mereu imi spune ca sunt frumoasa. Ma simt frumoasa datorita prietenilor si familiei mele. "
L: " Ma face sa ma simt frumoasa atunci cand iubitul meu ma face sa ma simt chiar speciala. Ma simt frumoasa atunci cand ma trezesc dimineata si ma simt asa bine. Ma simt frumoasa atunci cand primesc o floare sau cand cineva imi spune un lucru dragut."
A.M: " Ma simt frumoasa cand ma simt bine in pielea mea, cand cineva e atent cu mine."
M: " Ma simt frumoasa cand zambesc si sunt frumoasa datorita iubirii Domnului Isus pe care am inteles-o."
M.T: " Zambetul si faptul ca sunt iubita ma fac sa ma simt frumoasa."
A: " Ma simt frumoasa cand sunt naturala, cand sunt eu. Simplitatea si naturaletea conteaza. ( parerea mea). Prietenii mei ma fac sa ma simt frumoasa."
A.S: " Ma simt frumoasa cand sunt decenta, cand nu trebuie sa-mi expun trupul ca sa ma simt bine. Ma simt frumoasa si cand ma aranjez si cand incerc diferite parfumuri, le ador !"
A.B: " Ma simt frumoasa cand vin prietenii si ma iau in brate si imi spun ca miros frumos sau cand observa ca sunt suparata. Imi dau seama ca sunt frumoasa cand zambesc si cand impartasesc cu ceilalti zambetul meu ".
A.S: " Ma simt frumoasa atunci cand dansez, cand sunt la sala si ma vad acolo, in oglinzi, cand dansez...Cand ma las purtata de muzica, e ca si cum comunic cu muzica in felul meu."
M.N: " Frumusetea e mai importanta atunci cand ai un caracter mai placut fata de ceilalti, cum comunici. Sa te faci placuta asa cum esti tu."
N: " Ma simt frumoasa atunci cand ma accept asa cum sunt, cu calitati si defecte. Ma simt frumoasa cand am incredere in mine."
N.P: " M-am acceptat exact asa cum m-a creat Dumnezeu, si cu bune si cu rele si ma simt bine asa."
A.G: " Ma simt frumoasa cand stiu ca-mi sta bine parul, cand ma simt bine cu hainele pe care le port. Ma simt frumoasa cand am incredere in mine. Iubitul meu ma face sa ma simt frumoasa."
C: " Ma simt frumoasa atunci cand vine dinauntrul meu, cand simt ca pot sa iubesc, sa fiu de ajutor, sa fac oamenii sa zambeasca in preajma mea. Simt ca atunci cand fac lucrurile astea, frumusetea apare si la exterior, ca radiez. As putea raspunde ca niste haine sau nu stiu ce coafura ma fac sa ma simt frumoasa, dar astea nu sunt ceea ce ma fac sa ma simt cu adevarat frumoasa."
A.I: " Ma simt frumoasa cand pot fi eu, modul prin care eu imi arat personalitatea."
T: " Ma simt frumoasa atunci cand ma imbratiseaza iubitul meu, cand citesc ceva frumos si imi da o stare asa, de plutire, nu neaparat ma face sa ma simt frumoasa fizic, dar vibreaza asa ceva in mine si se simte tare frumos."
D.: " Hmmm... cand ma trezesc dimineata, cu parul valvoi, nespalata pe fata, pe jumatate adormita si il vad pe tatal meu, oriunde ar fi, prin curte sau casa, privindu-ma cu zambetul pe buze. Acel moment e nepretuit. Nimeni nu ar zice prea usor ca sunt frumoasa, dar pentru tati sunt cea mai frumoasa."
L.H: " Ma simt frumoasa cand ma aranjez sau cand am eu unele zile in care am asa un chef de viata si parca totul imi pare minunat ! Ma simt frumoasa cand ma uit la sotul meu si vad felul in care ma priveste."

Sunt N motive pentru care sa te simti frumoasa. Nu uita ca bunatatea este farmecul unui om. :)
Pe tine ce te face sa te simti frumoasa ?

6 comentarii:

  1. Faptul că Dumnezeu m-a creat așa cum sunt și mă iubește așa cum sunt. :)
    Cred că se potrivește cu acest articol unul din cântecele mele preferate: Beautiful Somehow - Joy Williams.

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsurile tuturor sunt așaaa fruuuumoase, te face să te transpui câteva momente în pielea fiecăreia și să vezi cum este =)

    RăspundețiȘtergere