marți, 10 mai 2016

Punct, dar nu vad capatul

Doamne,
Inima bate, dar pentru ce bate ? De ce simt ca nu sunt buna de nimic ? De ce esuez ? De ce trebuie sa
gresesc de atatea ori ? Doamne, stii, eu nu ma simt prea bine. Parca nu mai vad nimic. Nici luminita de la capat. Nici credinta. Nici nimic. Ma rog si parca nu se intampla nimic. Ma uit pe cer si astept sa se intample ceva. Sa cada o stea. Dar stelele cazatoare mor. Si Tu nu esti mort. Tu vezi si stelele care ard o singura data tare si vezi si stelele care sunt niste licariri, de abia daca le vezi, dar sclipesc vesnic.
Astept sa-mi arati ceva, sa-mi soptesti un refren dintr-un cantec, sa alungi frigul din aceasta primavara, dar e liniste deplina. Imi spui sa am credinta. Dar ce se intampla cand nu mai pot ? Noaptea plang si dimineata ma ridic, alung visele, strang pumnii si privesc in sus si incerc iar. Dar seara iar nu mai am putere. Pur si simplu ma prabusesc. Imi spui sa astept. Ca vei lucra in curand. Dar, stii, astept si astept si astept. Vad ca altii de langa mine primesc raspunsuri si pleaca inaintea mea, mai departe, facandu-mi cu mana si spunandu-mi ca e frumos acum. Dar eu tot pe aceeasi banca sunt. Si ma ascund. Nu as vrea sa ma vada cineva.
Doamne Tata, ma vad incapabila. Nu mai pot lupta. Dar acum e seara. Poate maine de dimineata imi voi sterge lacrimile, voi privi cerul si voi lupta din nou. Voi astepta niste vorbe de la Tine. Ca eu nu stiu ce sa mai zic. Punct, dar nu stiu cand va fi de la capat.

10 comentarii:

  1. Se pare că ne regăsim amândouă în cuvintele celeilalte...tocmai am văzut comentariul tău și trcând pe aici îmi dau seama că și eu mă regăsesc în ce scrii tu, dar știi ce încerc eu să îmi amintesc e că Dumnezeu e la lucru, El are un plan, are o direcție și sunt sigură că e ceva minunat ceea ce a pregătit El.

    Noi nu vedem rezolvare, sau răspunsuri, noi nu vedem soluții sau măcar vreun metru înainte dar El vede totul și curând ne va arăta și nouă.

    Și eu sunt la pământ și plâng, dar știu că mă pot baza pe Tata, și dorința mea e ca să îți amintești și tu că Tatăl tău, Dumnezeu e chiar acum cu tine, e lângă tine și te ține în brațe și te privește cu iubire și îți spune în curând, nu mai e mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :D o sa incerc din nou. Stiu ca El vede tot tabloul si eu doar o patratica din el, nu stiu cum va arata la final, dar Il las sa lucreze cum vrea. :) mi-e greu, dar asa vin lucrurile bune.

      Ștergere
  2. Azi am auzit din glasul copilului meu , Domnul mi-a raspuns la o dorinta atat de mica si marunta . Dar , la cea mare nu, ca erea mai importanta: adica tatal meu sa se schimbe. De ce nu am primit raspuns ? Dar tot copilul a zis dar mamaie sa rugat pentru tataie aproape 40 de ani sase pocaiasca...Iar eu trebuie sa trec prin calatoria mea pe aici .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu cum e... dar trebuie sa asteptam, sa ne uitam in sus si sa intelegem ca toate lucrurile sunt frumoase la vremea lor. Mi-e greu, dar inca invat cum trebuie sa astept. Domnul sa te intareasca :)

      Ștergere
  3. Știu prin ce treci... și eu m-am rugat ani de zile pentru vindecarea mea, dar Dumnezeu nu mi-a răspuns când voiam eu și credeam că nu mai pot, ci când a hotărât El.
    Acum privesc în urmă și nu pot decât să Îi mulțumesc lui Dumnezeu din toată inima, când văd de unde m-a ridicat!
    Și totuși lupta nu s-a încheiat, acum am alte cereri înaintea Lui, dar sunt încurajată de experiențele trecute să insist în rugăciune și așteptare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oh, ma bucur ca nu renunti >:D< as vrea sa am credinta ta. Lupta nu e nici la jumatate la mine.. dar incerc. Fii binecuvantata :)

      Ștergere
  4. Domnul sa te binecuvinteze !

    RăspundețiȘtergere
  5. Morile lui Dumnezeu macina incet dar sigur. Daca Dumnezeu, in iubirea Lui fata de noi, L-a dat pe singurul Lui Fiu, cum nu ne va da impreuna cu El toate lucrurile?Nu vede TATA prin ce treci? Nu poate El sa dea un raspuns instantaneu??? Dar El are un plan mult mai bun!!!Trebuie sa ne incredem in El ca stie ce face si sa spunem: Tata, faca-se totusi voia Ta, nu voia mea, caci voia Ta este mai buna...Sa-I predam lui povara noastra cea grea, s-o lasam in Mana Lui plina de iubire, sa ne-ncredem in El care a zis:" Nicidecum n-am sa te las, cu nici un chip nu te voi parasi."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru incurajare :D da, planul Lui este de 1000 de ori mai bun si nu stiu de ce trebuie sa trec pe aici, dar stiu ca o sa vina si momentul cand o sa multumesc pentru momentele de felul asta.

      Ștergere