sâmbătă, 25 iunie 2016

Esti un aparator al Luminii

Am inteles ceva ce trebuia sa inteleg demult. Am inteles ca sunt o luptatoare. Apar lumina si dreptatea. Trebuie sa fac asta. Trebuie sa fiu lumina. Sa smulg pe cei ce sunt in intuneric, nu sa-i judec si sa-i bag si mai mult in el. Pentru ca, atunci cand judesc si barfesc, ma bag si pe mine in intuneric, sustinand sus si tare ca sunt lumina !
Am inteles ca nu trebuie sa renunt. Voi cadea. Ma voi rani, dar stiu ca asa voi creste. Nimeni nu mi-a promis ca va fi usor sau ca voi fi perfecta. In primul rand, sunt om. Si asta esti si tu: un simplu om. Ca vrem noi sa parem cine nu suntem este partea a doua. Suntem in aceeasi oala. Toti murdari. Toti vinovati. Toti pacatosi. Dar am mai invatat ca eu si cu tine putem fi o schimbare. Putem arata lumina lui Hristos, putem darui dragostea Lui! Fara teama si fara rusine. Pot apara adevarul, chiar daca minciuna este atat de dulce. Pot apara puritatea, chiar daca unele persoane urasc curatia inimii.
Poti fi si tu un luptator. De fapt, deja esti. Nu esti slab atunci cand cazi si te lovesti. Iti vor ramane cicatrici si ele vor arata cat de mult te-ai luptat in viata asta. Cat te-ai straduit sa aperi ce iubesti.
Nu-ti fie teama. Frica este o bariera, dar credinta o poate da la o parte, de fapt, o poate distruge. Si cand vei distruge frica, vei fi o flacara ce nu se va stinge niciodata.


Un comentariu: