joi, 28 iulie 2016

Leapșă – Real Neat Blog Award

Am preluat leapsa de la Flaviana :D

1. Care sunt cele 3 cuvinte care te descriu cel mai bine ?
Hmm, plina de viata :)

2. De ce blogging ?
Cand eram mica, imi placea sa scriu fel de fel de chestii si acum un an am zis sa fac ceva in privinta asta. Mi-a fost teama la inceput, insa pe parcurs a inceput sa-mi placa mult si chiar am legat prietenii prin intermediul blogului.

3. Care este cea mai mare pasiune descoperita pana acum ? ( in afara de scris/citit )
Uhmm, imi place mult sa descopar lucruri noi in legatura cu oamenii, asa ca am facut o pasiune din a-i asculta, este foarte placut :)

4. Fara ce nu a-i putea trai ?
Fara Dumnezeu; daca il am pe El, voi primi celelalte lucruri pe deasupra :D

5. Care este ultima carte citita ?
" La noi, cand vine iarna "- Mircea Diaconu. Superba.

6. Ce melodie fredonezi in momentul acesta ?
Deocamdata, "Cat de bun esti, Tata"- DPAP

7. Ai iubit pe cineva atat de mult ca te-a durut ?
Da, dar dupa ceva timp mi-am dat seama ca aia nu era iubire.

8. Ce crezi despre EQ ? ( Emotional Intelligence )
Nu prea ma descurc la capitolul asta :))

Nominalizez pe Lavii si Citadela Inimii ^^

Un comentariu: