marți, 12 iulie 2016

Priveste inainte

De multe ori, m-am dat batuta. Am visat, am sperat dar, la fel ca stelele cazatoare care stralucesc o singura data puternic, apoi cad in neant, asa a fost si credinta mea de multe ori. Uneori credeam si ma agatam tare de promisiunea lui Dumnezeu, ca in urmatoare zi sau luna sa cad in deznadejde. M-am rugat sa fie lumina in viata mea, sa pot vedea dincolo de ce este nevazut, sa pot spera si atunci cand toti imi spun ca este imposibil. Asa ca mi-am sters praful si mizeria de pe mine si mi-am continuat drumul. Exact ca atunci cand citesti un capitol mai urat dintr-o carte, apoi incepi un altul cu totul diferit, colorat, cu alte personaje si alte idei. Fiecare zi e o noua lupta. Una buna sau una rea: depinde impotriva cui lupti.
Lumina lui Dumnezeu va straluci mult mai tare atunci cand e bezna. Si atunci cand te afli in bezna vietii tale, adu-ti aminte de Cel ce a spus " Sa fie lumina !"; si a fost. Urca in continuare, nu privi inapoi ! Scutura-te de praf, mergi prin arsita cu credinta !



Let there be light, until it fills up every space,
Come and have Your way !
Let there be light, just one word and I am changed,
Come and have Your way !

2 comentarii:

  1. Adesea este greu sa intelegi ce ar trebui sa alegi, cat va mai trebui sa lupti. Intr-un final insa tot vom auzi un glas: " Urechile tale vor auzi după tine glasul care va zice: «Iată drumul, mergeți pe el!» Cînd veți voi să vă mai abateți la dreapta sau la stînga.(Isaia 30.21)

    RăspundețiȘtergere
  2. Adesea este greu sa intelegi ce ar trebui sa alegi, cat va mai trebui sa lupti. Intr-un final insa tot vom auzi un glas: " Urechile tale vor auzi după tine glasul care va zice: «Iată drumul, mergeți pe el!» Cînd veți voi să vă mai abateți la dreapta sau la stînga.(Isaia 30.21)

    RăspundețiȘtergere