sâmbătă, 9 iulie 2016

Locul meu tainic

Sunt anumite locuri unde te simti ca acasa. Sunt anumite locuri unde sufletul
se liniștește, unde zilele se duc imediat si parca ai vrea sa opresti timpul in loc.
As sta toata viața in locul meu preferat: la munte. Ma simt ca acasa acolo. E singurul loc unde pot sa ma trântesc pe iarba plina de flori sălbatice, singurul loc unde iarba se agata de picioarele mele si roua imi udă tălpile, unde pot fugi cât vreau eu de departe, fara sa-mi fie frica sa ma arunc in brațele groase ale copacilor din pădure. Seara, vântul adie printre brazi si soptesc ceva iar stelele se vad atât de clare si parca sunt mai aproape de mine: doar întind mâna si pot atinge cerul. 
Oh, iubesc blândețea si măreția munților, fiecare dimineata aici are o poveste sau mai bine zis, o taină. Mereu am simtit ca e ceva deosebit, gândurile imi zboară aiurea, pot sa ma unesc in cantec cu orice soaptă a vântului. 
Da, inima mea se liniștește in acest loc, unde pentru mine soarele mereu rasare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu