joi, 1 septembrie 2016

Durere dulce

Am hotarat sa merg din nou. Nu stiu ce ma va mai astepta pe cale, dar merg. Si asta e bine. Uneori, am lasat oameni in spate. Ce-i drept, nu ma meritau. Dar ii iubesc. Cred ca asta e una din slabiciunile mele: iubesc si atunci cand sunt ranita. Asta e. Daca eu sunt om, inseamna ca gresesc. Ei de ce nu mi-ar gresi ? Ii iubesc si gata. Decat sa las ura sa-mi inunde inima, mai bine imi sterg lacrimile si merg mai departe. Dar am invatat ceva: nu mai las pe oricine sa-mi intre in suflet. Nu o sa-l mai pun pe tava. Nici tu sa nu faci asa. S-ar putea sa fii ranit. S-ar putea ca unii sa profite de tine. DAR s-ar putea sa te iubeasca. Depinde. E greu. E greu sa iubesti si sa primesti respingere si cuvinte taioase in schimb. Dar stiam ca asa voi pati. Pentru ca mi-am expus inima si la iubire, dar si la durere. Cand iubesti, te transformi. Si asta doare. O durere amara pentru o vreme, dar dulce pentru vesnicie.

2 comentarii:

  1. E asa de dureros sa iubesti si apoi sa iti dai seama ca nu ar fi trebuit s-o faci. Am zis ca imi voi face inima de piatra, dar nu am reusit..Este greu sa inteleg ce vrea Dumnezeu inca de la inceput. Fii binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dumnezeu vrea o inima de carne, nu de piatra. Tot El face rana si tot El o leaga. Fii binecuvantata si ai curajul sa iubesti si atunci cand nu poti.. uneori e groaznic, dar Dumnezeu te va ajuta sa mergi din putere in putere. Be good at heart, my dear >:D<

      Ștergere