duminică, 18 septembrie 2016

Incercand sa vad mai bine

Incercand sa vad mai bine
spre albastrele coline,
Am zarit, cu nepasare,
un stol de randunele moarte.

De ce moarte, poate-ntrebi.
Zborul lor spre nicaieri
l-am inteles si l-am iubit,
Facand gandul tot mai mic.

Incercand sa vad mai bine
spre albastrele coline,
Am simtit o adiere
ce mangaie inima doar in durere.
Am incercat sa inteleg pilda,
dar ma apasa in piept prea tare vina.

Am auzit un cantec dulce,
Un suspin cu el aduce.
Am vrut sa cant si eu cantarea,
dar mi-a luat-o inainte marea.

Incercand sa vad mai bine
spre albastrele coline,
Am simtit o-mbratisare scurta,
Voiam o eternitate.

Si-asa c-astept aici, cuminte,
Intinsa pe iarba, pe campie,
Privind spre cer cu nerabdare
o stralucire si-o lacrima din soare.

Un comentariu:

  1. Într-o zi vom vedea tot ce nu vedem acum. :)
    One of these days I'm going to see my Savior face to face!
    (One of these days - Far From Home)

    RăspundețiȘtergere