duminică, 11 septembrie 2016

Lumina din scoala ta

Maine incepe din nou scoala. Am emotii. Sincer, demult nu am mai avut emotii in legatura cu asta. Dar va fi un an diferit. Voi avea acesti profesori pentru ultima data. Colegii imi vor fi alaturi in
aceasta formatie tot pentru ultima data. Coridorul imi va parea mai scurt. Timpul va trece mai repede. Cand ma gandesc, imi vine sa plang putin. Dar o sa traiesc fiecare zi cu bucuria Lui. Cel putin, asa imi propun si El ma va ajuta.
Poate esti un boboc speriat :) Colegi noi, scoala noua, un viitor atat de luminos si misterios. Poate esti un elev ce, incepand de maine, vei numara zilele pana la vacanta de Craciun si te vei gandi cu groaza ca iar trebuie sa te trezesti la 6-7 dimineata.
Dar vreau sa-ti aduc aminte de ceva. In primul rand, imi vorbesc mie. Apoi tie. Nu-L uita pe Dumnezeu la poarta scolii. Cand maine vei sta iar cu colegii si ei vor incepe cu glumele lor, nu te uni la rasete. Nu continua glumele lor. Nu fii primul care raspandeste o barfa. Nu te uita cu mandrie in jurul tau, nici cu superioritate. Nu iti lasa sa fuga ochii si urechile unde nu ar trebui. Nu fii primul la copiat, nici sa te iei la cearta cu profesorii.
Fii lumina, dragoste, fii ca Isus. E greu. Iti spun pentru ca stiu prin ce treci sau prin ce vei trece de acum incolo. Dar fa o revolutie in scoala ta. Fii speranta colegilor ce zac in lanturi si robie. Fii cel ce iarta primul si cel ce vorbeste atunci cand trebuie si tace atunci cand trebuie. Raspandeste parfumul lui Isus oriunde ai fi.
Iti doresc un an nou scolar frumos si plin de bucurii. Fii cap si nu coada, invata si nu lasa lenea sa puna stapanire peste tine. Ii trebuie putin pamant si sa vezi ce repede va creste buruiana in viata ta. Dumnezeu e cu tine si te va ajuta la fiecare pas ! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu