miercuri, 26 octombrie 2016

Bucuria din inima mea

Las totul sa treaca pe langa mine. Indiferent ce. Dar voi avea grija sa culeg lucrurile frumoase, iar pe cele urate le voi scrie pe o bucata de hartie apoi o voi pune in buzunar. Nu as vrea sa uit momentele care m-au facut ce sunt acum, chiar daca doare atat de tare. De aceea, voi mai citi din cand in cand acea hartiuta, nu ca sa ma ranesc din nou, ci pentru a vedea cum a stralucit iubirea lui Dumnezeu in acele momente.
" Tu-mi dai mai multa bucurie in inima mea, decat au ei...". Frumos, nu ? Tu imi daruiesti bucuria cu mana larga. Iarta-ma ca de multe ori am refuzat binecuvantarea aceasta, jucandu-ma in noroiul din jurul meu. Tu imi dai bucuria aceea simpla si, in acelasi timp, bogata. O bucurie care iubeste, spera si leaga rani. O bucurie care da viata acolo unde altii sunt daramati.
As vrea sa ma bucur de viata. Ce rost are sa fiu suparata si nerabdatoare ? De ce nu as lasa in urma mea culori si lumina ?
Da, Tata. Acum am inteles putin bucuria Ta. Dar as vrea mai mult si stiu ca nu Te superi daca Iti cer sa imi descoperi bucuria Ta in fiecare zi. Ah, si as mai vrea ca lumina Ta sa fie peste chipul meu. Nu umbrele de indoiala, nu noptile nedormite, ci lumina Ta, cerul Tau pe chipul meu.
 Las totul sa treaca pe langa mine. Dar voi avea grija sa culeg lucrurile frumoase, iar pe cele urate le voi scrie pe o bucata de hartie...

2 comentarii: