joi, 1 decembrie 2016

Dumnezeul minunilor

Asa Il consideram pe Dumnezeu. Asa credem noi, ca e un Dumnezeu al
minunilor. Doar ca exista acea farama de necredinta care distruge totul. Mereu spunem: " Da, Doamne, stiu ca Tu poți face minuni", dar in inima noastra nu credem in totalitate asta. Oare de ce ? Oare de ce nu putem sa ne incredem in El ? Din cauza ca nu lucrează asa cum am vrea noi ? Din cauza ca pare imposibilă situația ta ?
Stiu cum e sa astepti sa se întâmple ceva si parca situatia e neschimbată. Stiu cum e sa ai credinta si sa fii de neclintit, dar vine o singura îndoiala ce te arunca intr-o lume neagră. Si atunci te întrebi unde e acel Dumnezeu al minunilor.
El e acolo, langa tine. Dar esti orb din cauza necredintei. Sunt oarbă pentru ca nu accept sa vad lucrurile ce se vad doar in rugăciune si se simt in inima. Nu trebuie sa crezi in minuni doar in necaz. Cum ar fi viața ta daca ai crede in fiecare moment ca Dumnezeu e un Dumnezeu al minunilor ? Cum ar fi sa crezi mereu ca tu esti o minune ? Ca ziua de azi este o minune ? Ca respiratia ta este o minune ? Ca poți fi o minune pentru ceilalti ?
Dumnezeu face minuni cand crezi cu toata inima. Când accepti voia Lui, chiar daca te doare sa renunți la orgoliul tau. Nu renunta in a crede. Chiar si cand toti ceilalti iti spun ca nu se poate schimba vreodata situația ta, tu crede si spune-le ca ai un Dumnezeu mare. El stie ce face. Exact acum lucrează pentru tine si pentru mine. Nici eu nu vad acum ce se intampla, dar vreau sa am credinta ca totul e înspre binele meu. Stiu ca El poate face minuni, nu stiu cand si cum, dar stiu ca va face.
Intareste-ti inima, dragul meu suflet care citesti acum. Daca nu mai poți, odihneste-te in brațele Lui. Te intelege. Nu te forțează. Iti înnoiește credința si puterile.
Acum, hai ! Hai sa arătăm între timp minunea din inima noastra. Minunea dragostei, a iertării, a răbdării si a curajului.

2 comentarii:

  1. Mulțumesc pentru aceste cuvinte! Dumnezeu a făcut minuni în viața mea.... și totuși, nu știu de ce îmi vine greu să cred că va mai face și în viitor, am nevoie de o revigorare a credinței mele!

    RăspundețiȘtergere