vineri, 30 decembrie 2016

Pentru anul 2016

Anul 2016 a fost un an in care rabdarea mi-a fost pusa la incercare de foarte multe ori. A fost un an al invatarii si al caderii, dar si al biruintei. Imi aduc aminte de prima zi, 1 ianuarie. Mi-am spus ca va fi un an total diferit. Si asa a si fost. Un an al umblarii prin credinta, nu prin vedere.
Am cunoscut persoane care m-au ridicat si m-au incurajat. Am invatat si inca invat ce inseamna asteptarea si increderea totala in Dumnezeu, ca timpul meu nu este timpul Lui. Ca El lucreaza, chiar daca nu vad nimic. Am mai invatat ca asteptarea va fi numai bucurie si ca El isi va implini promisiunile facute.
Dumnezeu mi-a adus in acest an experiente care m-au intarit. Nu toti oamenii iti vor binele. Nu toti te accepta. Daca unii iti zambesc si te imbratiseaza, nu inseamna neaparat ca te si iubesc. Daca unii te incurajeaza sa mergi mai departe, sa stii ca exista mari sanse sa fie foarte invidiosi pe ce ai reusit sa faci. Iti zic ca pe un sfat: ai grija cui ii spui amarul. Vei afla mai multe variante ale povestii tale intr-un timp foarte scurt. Barfa e ca o sageata. Sau s-ar putea sa nu te asculte, sa nu le pese si sa te doara mai rau nepasarea lor decat problema ta. Dar stiu ca Dumnezeu e Acela care va ramane intotdeauna cu mine. Indiferent de cate persoane pleaca de langa mine, El nu va renunta vreodata la mine.
Anul acesta mi-a adus momente in care am ras cu toata inima alaturi de persoanele dragi. Mi-a adus noi provocari si multe binecuvantari. Mi-a deschis ochii si mi-a aratat ca si eu pot. Da! Si eu pot fi o binecuvantare pentru cei din jurul meu prin multe metode.
Anul acesta am ranit, dar nu am vrut. Sunt om cu multe defecte. Nu pot promite ca nu voi mai rani, dar atunci cand o fac vreau sa am puterea sa cer iertare, sa las orgoliul si sa iubesc cu toata inima.
Am invatat si inca mai invat ca nu trebuie sa pun la suflet vorbele grele si pline de venin. Ca pot sa le distrug cu o rugaciune si cu un zambet.
Nu stiu cum a fost acest an pentru tine. Frumos, greu, tu stii. Dar te-a schimbat. Anul acesta te-a schimbat. Poate ca acum esti mai puternic sau ai fost daramat de cei din jur. Poate au fost momente cand te-ai intrebat "de ce?" si nu ai primit raspuns. Dar stiu ca totul a avut un rost si ca a fost spre binele tau. Toate lacrimile varsate au fost numarate, strop cu strop.
Nu stiu ce va fi mai departe. Dar stiu ca totul va fi bine. Cu Dumnezeu mereu e bine.

" Chiar daca smochinul nu va inflori, vita nu va da niciun rod, rodul maslinului va lipsi si campiile nu vor da hrana, oile vor pieri din staule si nu vor mai fi boi in grajduri, eu tot ma voi bucura in Domnul, ma voi bucura in Dumnezeul mantuirii mele! " Habacuc 3:17-18

4 comentarii:

  1. Fii mult binecuvantata si in anul ce vine!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am regasit in multe din gandurile ce alcatuiesc aceasta postare...Domnul sa ne tina aproape de El si fie ca in acest an sa-L cunoastem mai bine pe Acela care, atat de mult ne-a iubit, incat a ales sa-si dea viata pentru noi.

    RăspundețiȘtergere