luni, 23 ianuarie 2017

Ajutorul

Se intampla sa cad si ceilalti sa nu stie. Sa țin in mine. Uneori, de fapt de cele mai multe ori, rad si zâmbesc, dar numai Dumnezeu stie ce e in sufletul meu. Cate lacrimi am vărsat in taina, inainte sa ma culc. De cate ori, atunci cand eram singura, ma simteam fara pic de viata. De cate ori am ras, dar inima sangera in timpul ala. De cate ori am încurajat pe altii, dar pe mine m-am lasat pe ultimul loc. Sa stiu ca ei sunt bine si ca Dumnezeu lucrează pentru cei pentru care ma rog imi aduce o speranță.
"Imi ridic ochii spre munți. De unde imi va veni ajutorul?". Uneori sunt fara putere. Privesc problemele dar nu am credinta sa le depăsesc. DAR "ajutorul imi vine de la Domnul ". El este stanca, speranta, locul meu unde ma ascund.  El stie cand inima imi canta printre suspine, cand ziua de abia incepe, dar nu gasesc niciun motiv sa fiu plina de putere. Pentru ca, da, sunt un om. Dar Îl am pe Dumnezeu si stiu ca El imi vine on ajutor.
O, suflete! Increde-te in Dumnezeu. Intr-o zi va veni si mult dorita primăvară. Dar pana atunci, invata sa dansezi si cand situatia nu te mai lasa sa faci un pas in fata. Invata sa radiezi lumina lui Hristos cand tot cerul e un nor negru.

3 comentarii:

  1. Cu siguranță va veni primăvara! La mine a venit după mai mulți ani grei. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru ce te mâhneşti, suflete, şi gemi înăuntrul meu? Nădăjduieşte în Dumnezeu, căci iarăşi Îl voi lăuda; El este mântuirea mea şi Dumnezeul meu.
    Psalmul 42.

    Be strong. It`s coming.

    RăspundețiȘtergere