duminică, 1 ianuarie 2017

Ce voi strânge vreme de-un an

Iata-ma ajunsa in anul 2017. Cum? Doar
prin harul lui Dumnezeu. Puteam fi
acum la 2 metri sub pământ. Dar iata-ma aici. Puteam fi pe patul de spital, bolnavă de o boală incurabilă. Dar iata-ma aici.
2017...un an plin. Asa simt ca va fi. Un an plin de binecuvantari. Nu stiu prin ce metode, nu stiu cum va lucra Dumnezeu si cand va fi timpul Lui. Dar tot ce stiu e ca va fi bine. Cu Dumnezeu alaturi, totul va fi bine. (chiar si atunci cand e greu). In urma cu ceva timp, o prietenă mi-a spus de versetul ei pentru anul 2017. M-am oprit un pic si am intrebat-o cum de s-a hotărât sa aleagă un singur verset pentru 365 de pagini albe, nescrise.(inca) Mi-a spus ca versetul ales o caracterizează. Ca se va înalță cu noi puteri, ca vulturii. Eu nu am stiut ce sa-i zic. Nu stiam cum sa aleg un verset pentru un an întreg!
Si astăzi, pe la 6 dimineata, mi-a aparut versetul zilei pe telefon: "Iată, voi face ceva nou si-i gata sa se întâmple. Sa nu-l cunoasteti voi oare? Voi face un drum prin pustie si râuri in locuri secetoase" (Isaia 43:19).
Când l-am citit, am spus "Gata, ăsta e al meu pentru anul 2017". Pur si simplu am avut o pace si o liniste in suflet cum demult nu am mai avut.
Tot ce vreau pentru 2017 este sa-L iubesc pe Dumnezeu cu toata inima. Sa insetez dupa El. Vreau sa lupt si sa nu mai renunț asa de usor, sa am credinta: pana si cele mai tari stanci vor fi clintite odata, cele mai uscate inimi vor înflori la un moment dat. Da, anul 2017 va fi un an al puterii si al vitalității.

6 comentarii:

  1. Mă bucur că ți-ai găsit versetul, sau mai bine zis, că el te-a găsit pe tine. Să îl porți cu tine și să fii încrezătoare! La mulți ani! Îți doresc un An Nou în care să mergi tot alături de El și să rămâi o luminiță și să lumineze și cărările altor oameni așa cum ai făcut cu mine. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. *blushes* La multi ani binecuvantati!! Asemenea iti doresc si tie, trebuie sa credem pana la capăt ❤

      Ștergere
  2. Geneza 28:15 fii binecuvantat un an Prin de putera Duhului Sfant in viata ta�� (Gina€

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru anul 2016, am avut ca motto versetul din Psalmul 32:8 - ”Eu, zice Domnul, te voi învăţa şi-ţi voi arăta calea pe care trebuie s-o urmezi, te voi sfătui şi voi avea privirea îndreptată asupra ta.”
    Cred că îl voi lua tot pe acesta și pentru 2017. :)

    RăspundețiȘtergere