vineri, 24 februarie 2017

Aleg bucuria

Astăzi am ales sa ma bucur. Sa nu mai
las problemele si ingrijorarile sa imi întunece ziua. Sa zâmbesc, dar nu doar cu fața, ci cu inima. Inima sa zâmbească. Stii, Dumnezeu poartă de grija. Chiar si atunci cand intrebarile, "de ce"-urile ma îngroapă. Si stii de ce? Pentru ca Dumnezeu e langa mine mereu. Si atunci cand imi e greu sa cred, sa sper la o minune. Si atunci cand tace, El poartă de grija. Doar ca eu nu am vazut asta. M-am incapatanat sa-L vad din cauza nemulțumirilor mele. Dar El e la lucru mereu. Chiar daca nu stiu pana cand trebuie sa astept, stiu ca ma asculta si ca El potriveste piesele din tabloul meu. Am ales astăzi sa cant, sa las sufletul sa zboare usor pana la Cer si sa iau din el, cand cobor inapoi, pe Pământ.
Poate si tu astepti in fiecare zi o minune, o împlinire a unei promisiuni. Nu lasa deznădejdea sa iti cuprinda viata. Crede-ma, stiu cum e. Stiu perfect. Dar totul va avea sens. Intr-o zi, vei privi in sus cu inima plina de bucurie si vei multumi pentru felul in care Dumnezeu a lucrat. Curaj, dragul meu suflet. Pana la urma, vine primavara!

Un comentariu: