miercuri, 15 februarie 2017

Am sa-mi fac din inima o casa

Am sa-mi fac din inima o casa. O casa unde sa gasesti pe Dumnezeu. Nu-ti fie teama, las usa deschisa. Poate veni oricine. Am sa te astept inauntru, o sa ma gasesti la geam, ca de obicei. Imi place sa privesc Cerul. S-ar putea sa te doara ochii de la lumina, imi plac ferestrele mari. In inima mea nu vei gasi cine stie ce, dar te voi astepta intotdeauna cu o cana de ceai. Sau cafea, daca iti place. Vei gasi flori mereu, pe masuta din mijloc. Voi culege special in fiecare zi, sa fie mereu proaspete. Nu trebuie sa imi aduci ceva, stai linistit. Doar voie buna. Eu iti voi zambi si te voi asculta. Ne vom aseza confortabil pe canapea si te voi asculta. Tot ce iti voi cere este sa te stergi pe pres inainte sa intri. Nu imi place noroiul.
Voi lasa de acum pe oricine sa intre. Sunt constienta ca multi vor intra, vor ramane si vor pleca... Dar o sa fac in asa fel incat sa ia o bucatica din Dumnezeu, adica de ce au avut nevoie. Eu nu ii voi opri ca sa nu plece, le voi face cu mana, imi voi sterge lacrimile si merg inainte. Dar vreau sa las ceva frumos in urma mea. Si vreau sa gasesti in inima mea o imbratisare, un zambet cald, o melodie, primavara si un Cer senin. Vreau sa gasesti caldura si speranta.
Am sa-mi fac din inima o casa. Ma vei gasi inauntru, zambind si privind spre Cer.

15 comentarii:

  1. Mi-ar placea sa intru in casa ta. De noroi, m-am sters...nu il mai port dupa mine, l-am lasat in urma mea. Cineva m-a ajutat sa scap de el. Si de atunci nu il mai am. Sti, cerul la cre tu privesti..e un loc miraculos..Acea lumina pe care tu o iubesti..merge zilnic inaintea mea si imi lumineaza drumul..si imi face drumuri uscate..sa nu mai trec prin noroi..sa nu il mai duc cu mine..O cunosti? Cunosti lumina? Daca intru in casa ta..cadorui scumpe nu am. Am venit pe acest pamant trimis de un mare Creator. El m-a modelat dupa chipul si asemanarea Lui. Dar, pot sa iti aduc un zambet si o inima deschis. O inima care a vazut Lumina, o inima care acum tanjeste dupa Lumina...Ai ferestre mari...eu prefer fara ferestre. Vreau ca Lumina sa patrunda...si la fel si caldura.. Am niste mici cadouri care pot sa ti le ofer...prietenia..statornicia..o inima plina de multumire fata de Creator. Il cunosti? Eu da..L-am vazut...defapt..El m-a gasit....stateam la o rascruce de drumuri si chiar nu stiam unde sa o apuc. Dar El mi-a aratat drumul...mi-a spus ca daca merg pe acel drum, nu imi va fi usor..dar El va fi cu mine. L-am crezut si am apucat-o pe unde a spus El..Si nu m-a mintit. El a fost cu mine la ficare pas. Un alt cadou pe care pot sa ti-l daruiesc e veselia. Am invatat sa gasesc fericirea si veselia in lucrurile marunte...sa ma bucur de o floare..de o albina, de o pasare in zbor. Ah, dar vantul! Ai ascultat vantul? I-ai ascultat cantecul? Daca nu, asculta-l...are asa multe de spus...Am multe sa iti spun..am multe sa iti povestesc. Am niste suluri cu mine..vrei sa le citim impreuna? Nu stiu exact ce scrie pe ele dar vreau sa aflu. Poate...padurea le-a lasat inaintea mea sa le gasesc..sau poate..au venit cu un meteorit din zari albastre. Si mai am un cadou..dar e invelit bine..e mai fragil, nu vreau sa il pierd..L-am mai dat si altora si nu l-au pretuit.. Dar poate tu il vei aprecia mai mult..Sunt la usa..bat..Vreau sa intru..vreau sa privim lumina...vreau sa ascultam ploaia..sa citim in zborul oricarei pasari. E normal sa privesti spre cer..De acolo vi. Acolo te vei intoarce intr-o zi.. Curand..nu mai e mult. Sunt afara si astept. Am picioarele curate. Vin de departe..si am dus cu mine..vantul..Pot sa intru?Putem privi cerul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti intra, dar sa nu faci furtuna :d :)) Ai zis ca aduci vantul

      Ștergere
    2. Nu nu:D Vantul vine pasnic..are o poveste de spus..dar..nu il asculta nimeni :)

      Ștergere
    3. Am sa ti-o spun eu. El nu vorbeste..Sopteste din cand in cand..Dar il aud doar acei ce vor sa il asculte.

      Ștergere
    4. Nuu..Sunt ca o carte deschisa inaintea celor ce vor sa ma cunoasca :) Doar ca trebuie sa ma iei pagina cu pagina.

      Ștergere
    5. am rabdare sa citesc :) care e initiala numelui tau, daca nu te superi?

      Ștergere
    6. Rabdarea e o virtute din ce in ce mai rar intalnita :) initiala numelui meu e litera D :)

      Ștergere
    7. ok, imi pare bine D :) multumesc pt ganduri, daca ai vrea sa mai vorbim, am pagina de Facebook, pagina blogului.

      Ștergere
    8. Si mie imi pare bine M :) Da, cunosc pagina ta. Acum iti scriu povestea vantului, si am sa ti-o trimit indata.

      Ștergere
  2. Splendid! Ne straduim sa devenim instrumente ale lui Dumnezeu si vom observa ca aceasta iubire ii apartine si El lucreaza prin ea...
    E minunat sa observi ca Dumnezeu iubeste sau actioneaza prin tine si nu este imposibil. Iisus si Pavel insista pe acest subiect. :)

    RăspundețiȘtergere