sâmbătă, 18 februarie 2017

In tăcerea noptii

În tacerea noptii si-n Cerul nemișcat
As vrea s-aud o taină, o soaptă, un gand curat.
As vrea s-aud o vorbă, un sunet Tu sa scoți...
E prea departe Cerul? Si totusi, eu nu mai pot...

Am asteptat in zâmbet, dar si in lacrimi
O frantura dintr-un cântec, eu, un abur plin de lacrimi.
Am asteptat in răbdare, am asteptat in dor,
Doamne, Te ascunzi dupa un nor ?

In zilele senine si-n cerul fara nori
Mana nu Ti-am vazut-o, dar Te-am simtit acol'.
Pot sa te simt si-n vântul ce alina
Si-n furtuna grea, si-n amiaza plina
cu flori si primaveri, in livada de meri,
Dar acum nu pot, nu inteleg...
Esti Tu? Da-mi un semn.

7 comentarii:

  1. In tacerea noptii azi Iti dau raspuns
    Lacrimile tale la Mine au ajuns.
    Cerul nu e departe, e acolo langa tine
    Ma cobor mereu cand iti e dor de Mine.

    Ma gasesti in mare, in valul zbuciumat
    In vuietul furtunii, in cerul incarcat.
    Ma gaseti in soare, in astrii de pe cer
    Cand gata este noaptea iar temerile pier.

    Ma gasesti in vale, cand cu pasu-ti tremurat
    Incerci sa mergi-nainte cu sufletul curat.
    Sunt acolo langa tine, nicicand nu am plecat
    Chiar si cand deznadejdea c-un lant te-anconjurat.

    Am fost mereu acolo cand sufletu-ti infrant
    Se apleca in tacere, usor catre pamant.
    Am fost mereu acolo cand lacrimi fierbinti
    Se topeau la Mine-n palma din sfinte staruinti.

    Mereu te-am tinut ascunsa-n palma Mea
    Si acel fior adanc ce iti misca inima
    Era al Mea iubire, de Unic Dumnezeu
    Coborat intre oameni pentru tine, copilul Meu.

    Un semn tu vrei dar zilnic tu primesti
    Ingeri de lumina din cetati ceresti.
    Ce pasul tau ,porunca au sa il pazeasca
    Iar Duhul meu cel Sfant, sa te calauzeasca.

    Ma gasesti in ploaie, intr-un spic de grau,
    In norul care tine potopurile-n frau.
    Ma gasesti in inimi de fii de Dumnezeu
    Ma gasesti in tot ce exista-n jurul tau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Forte frumoase versurile Domnul sa va binecuvinteze

    RăspundețiȘtergere
  3. Va veni si raspunsul, sunt sigura ca e aproape.

    RăspundețiȘtergere