duminică, 12 februarie 2017

Nu opri lacrimile

Sa nu te fortezi sa zambesti daca
sufletul plange. Sunt momente cand pur si simplu cedezi si te întrebi ce se intampla cu tine. Sa nu razi in hohote atunci cand inima ta se frânge încetul cu încetul. Te va durea mai tare. E bine sa lasi lacrimile sa curgă fara sa le stergi de pe obraz. Poți tipa daca vrei. Poți sa iesi afara si sa fugi pana obosesti. Descarca-te. Dar stii ce trebuie sa faci cand simti ca te ineci si furtuna e prea puternica? Sa te rogi. Mai intai spune-I lui Dumnezeu dorurile si of-ul tau. El te intelege. Poate Îl întrebi mereu: "Doamne, de ce?" sau "Doamne, pana cand vei tacea?" Nu stiu pana cand El va tăcea... Nu stiu cand vei primi raspuns. Nu stiu cum sa te incurajez. De foarte multe ori am încurajat si m-am rugat si am zâmbit si am dat speranta cand eu eram la pământ. Pentru ca stiu ce inseamna durerea si as vrea sa pot sa leg rănile. Uneori nu imi iese si te rog sa ma ierti pentru asta. De multe ori am incurajat dar acum... ei bine, acum eu nu mai pot. Stiu ca momentele astea sunt temporare si toata durerea va trece si Dumnezeu va răspunde. Si totul va fi din nou senin si din nou va mirosi a primavara.

3 comentarii:

  1. Când treceam prin vremuri grele și oamenii mă întrebau ce fac, nu putem să răspund: Bine! O prietenă m-a sfătuit să spun că fac bine, cu credința că voi fi bine în viitorul cât mai apropiat. Dar eu nu am fost de acord cu ea: de ce nu pot să spun lucrurilor pe nume, de ce nu pot să exprim ce simt?...
    P.S. Nu știu cât de mult te ajută muzica în situația prin care treci, am pus la un moment dat un playlist pe blogul meu cu melodii care m-au încurajat în cele mai grele momente. În special ”Silence” de Joy Williams - obișnuiam să o fredonez când nu Îl înțelegeam pe Dumnezeu.
    https://gandurideprimavara.wordpress.com/2015/07/16/incurajare-prin-muzica/
    Sper să-ți fie de folos! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand eu eram la pamant tu ma incurajai si te rugai pentru mine, acum, fii tare M, caci eu ma rog pentru tine! Și Domnul Isus mijlocește pentru tine. Fii tare, va trece.

    RăspundețiȘtergere