miercuri, 8 februarie 2017

Poate ca...

Se spune ca cele mai dificile drumuri duc la cele mai frumoase destinatii. Ca cele mai innorate zile fac sa straluceasca Soarele mai puternic. Ca dupa potop, vine si un curcubeu. Asa o fi si la mine?
Deschizi ochii si nu se mai opreste. Credeai ca dupa ce dormi, va fi bine, dar nu e. Asa ca inchizi din nou ochii si incerci sa adormi dar te cheama realitatea. Si nu poti inchide mereu ochii la ea. Te intrebi oare pana cand? Cat mai dureaza? De ce nu vine ajutorul? Raspunsul intarzie sa apara si vrei sa renunti. As vrea si eu asta. Crede-ma, as renunta in orice moment, dar ma gandesc "Dar daca...". Asa ca incerc sa zambesc si o mica speranta apare in suflet. Uneori, ai nevoie de o crapatura ca sa intre lumina. Uneori as vrea sa zbor sau sa apas pe un buton si sa vad ce se intampla pentru ca tacerea ma stinge incetul cu incetul.
Pana cand? Nu stiu... sper doar ca se merita.

"Și poate-n fiecare plâns
Și-n nopți pustii și fără cânt
Este harul Tău ascuns..."


https://soundcloud.com/manu-ivan/harul-tau-ascuns

6 comentarii:

  1. Până când? Până când Dumnezeu va schimba situația. Şi vremea aceea va veni, chiar dacă va dura...
    Am trecut prin vremuri grele şi când îi auzeam pe alții vorbind de izbăvire nu credeam, aveam impresia că eu nu voi mai ieşi niciodată de acolo. Dar totuşi am ieşit biruitoare, cu ajutorul lui Dumnezeu. A fost greu... dar nu a durat pentru totdeauna. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la asta ma gandesc si eu, ca e doar o perioada dar e una cam lunga..

      Ștergere
  2. Toate isi au vremea lor. Poate ca este un simplu mod de a zice inca nu este vremea asa ca mai rabda si poate sincer ceva absurd, dar asta este adevarul. Multa vreme am trecut si eu prin asa starii, dar a venit vremea sa fac un pas in lumina si in bucuria de afara. Acum totul este dragut si luminos. Crede-ma ca se merita fiecare secunda si toate astea ca sa nu poti uita niciodata de unde ai venit.
    Mai rabda putin :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Fii optimista si iubeste. Fii mereu indragostita, daruieste mereu Iubire. Dumnezeu a scos in fapt din pieptul lui Adam nu o coasta ci... Iubire...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc :) da, incerc sa fiu optimistă, doar ca acum e cam greu

      Ștergere