joi, 16 martie 2017

Acasă

Acasă. Acasă are mai multe locuri.
Acasă, unde cei dragi te asteapta, acasă in brațele cuiva, acasă in locul unde poți vedea tot orasul, de sus, acasă, unde sunt munții si pădurile, acasă unde țărmul se împletește cu marea, acasă in mirosul de scorțișoară si ceai de amintiri. Acasă in Cer. Un cuvânt asa de simplu cu atatea semnificații. Inima iti este o casa si o acasă pentru anumite persoane. Doar pregateste-o si fa-o sa fie cat mai primitoare, ca atunci cand vor pleca, sa simtă dorul de acasă.
Mie imi e dor de anumite case si de anumite locuri unde ma simt acasă. Mi-e dor sa imi las inima printre munti. Foarte dor. Printre luminite si raze de bucurie. Acasă pentru mine, undeva, o căsuță înconjurată de bujori si un cer infinit deasupra mea. O cărare îngustă spre un soare vesnic.
Tie de ce iti este dor?

6 comentarii:

  1. Așa este, suflet drag! Acasă este acolo unde îți este inima și sufletul împăcat!De ce îmi este mie dor? Mi-e dor de copilărie, mi-e dor să mă cocoloșesc în brațele mamei,și să plâng până mă descarc de tot,așa cum făceam când eram mai mică,imi este dor de unele persoane,de îmbrățișările lor calde și de ieșirile cu ele! Îmi doresc să nu mă fi uitat nici ele..

    RăspundețiȘtergere
  2. Scrii foarte frumos! Felicitări! Te îmbrățișez,suflet frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. In mod normal fiecare crestin ar trebui sa ii fie 'acasa' celuilalt... dar nu se intampla asa, crestinii construiesc case marete in care insa nu incap nici macar prietenii lor daramite cei sarmani.
    Insa iti va fi 'acasa' orice suflet in care Hristos se reflecta si vei gasi acolo defapt iubirea autentica a lui Hristos, pt ca sa ne amintim: "Nu eu traiesc, ci Hristos traieste prin mine..."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. PS: Se pare ca ingerul chemat a venit si te-a inspirat sa scrii atat de frumos... :)

      Ștergere