sâmbătă, 18 martie 2017

Daca te ascunzi, eu tot aici voi fi

Daca te ascunzi intr-un ochi de mare, intr-un pumn mic de copil, sub o stea ce straluceste, intr-un noian de galaxii, daca alegi sa-ti lipesti urechea de pamantul moale, rece, daca te descalti de toate, de probleme si de ger, daca te-ai piti intr-o noapte si te-ai inveli doar cu tacere, tine minte ca inima inca bate si te voi gasi dupa ritmul ei.
Daca vei alege sa canti in soapta, daca vei alege sa pui piciorul pe apa si daca vei tremura, sa stii ca sunt aici si iti voi fi alaturi.
Daca vei alege sa zbori departe, fara sa stiu unde si de ce, sa stii ca voi intelege si iti voi dori tot binele, pentru ca in sfarsit ai aripi si ai realizat ca poti face ceva cu ele.
Daca vei alege sa mergi indiferent, fara sa privesti in spate, daca imi vei lasa drept amintire cateva pagini dintr-o carte, daca imi vei scrie acolo doua-trei randuri clare, iti voi face o poezie din batai de viata, poate.
Daca voi urca intr-un vapor ce va duce catre-un nor, daca ceata va fi deasa si nu ma vei vedea in fata, tu sa stii ca eu sunt bine-acum nu, dar intr-o zi voi ajunge la un Soare ce in veci ma va-ncalzi. 
Daca imi vei face cu mana, tu sa stii ca aici voi fi cea care a zambit odata, printre lacrimi, ca sa stii. Imi voi lua "la revedere' de la tot ce am crezut, voi iubi tot inainte, drumul meu nu mai e lung.
Eu nu voi plange si nici tu, trebuie doar sa acceptam, nu tot ce-i frumos in viata are-un sens si pentru noi. 
Daca te ascunzi intr-un ochi de mare, intr-un pumn mic de copil, sub o stea ce straluceste, intr-un noian de galaxii...

3 comentarii:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=wvRclHUHVg4

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu merge link-ul, daca puteti spune numele la ce ati trimis ? :)

      Ștergere
    2. Angela Similea-Am legat copacii la ochi, e melodia de mai sus pe care ti-a lasat-o Ingerul tau.

      Ștergere