vineri, 10 martie 2017

De ce te ranesti singura?

De ce te ranesti singura? De ce iti arunci cuvinte grele, de ce iti lovesti sufletul cu parerile altora, cu sagetile lor? Te ranesti singura, te doare, dar nu faci nimic pentru a opri asta. Iti pasa ca unul a ras de tine astazi si o lacrima ti-a cazut din ochi si o picatura de sange din inima. Iti pasa ca alta te-a barfit si a spus cuvinte urate despre tine, durerea apasandu-ti sufletul. Iti pasa. Asta e problema. Iti pasa de minciunile lor.
Stii, hai sa-ti zic ceva despre mine. Ceva direct. Eu nu am o dantura perfecta. De fiecare data cand radeam sau zambeam, se gasea cineva sa-mi spuna de ce nu imi pun aparat sau alte lucruri ce m-au ranit. Nu stii lupte ce am dus (si inca mai duc, asta e adevarul) cu infatisarea mea. M-am vazut urata. Apoi am observat ca baietii nu ma bagau in seama. Sau unii mai si radeau de mine. Era o lupta groaznica sa ma uit in oglinda. Nu de putine ori am plans. Ma raneam singura, acceptand minciunile lor: ca nu sunt frumoasa, ca nu sunt si eu mai directa, sa nu mai fiu timida, sa ma imbrac sexy daca vreau sa prind si eu ceva. Si i-am crezut. Asa ca m-am surprins de cateva ori ca nu mai rad. Si daca rad, pun mana la gura. Nu zambesc mereu si daca zambesc ma gandesc ce o zice cutare cand ma vede asa. Si ma opresc. Brusc. Am lasat sagetile lor sa-mi otraveasca inima. Nu am acceptat faptul ca sunt frumoasa. Nu am acceptat faptul ca unora poate le place zambetul meu. Am acceptat ideile lor si parerile lor, retragandu-ma intr-o cochilie din care nici acum nu am iesit.
De ce am scris asta? Ca sa nu faci ca mine. Sa nu te iei dupa vorbele lor. Nu te ascunde printre umbre. De ce ti-e frica sa stralucesti? De ce ti-e frica sa fii fericita, sa fii tu? Pentru ca stii ca te vor rani ceilalti. Asta asa e. Dar depinde de tine ce adevar alegi. De fapt,e un singur adevar: esti frumoasa. Restul sunt minciuni. Frumusetea nu tine neaparat de un zambet perfect, de o silueta de invidiat sau de mai stiu eu ce. Frumusetea tine de faptul cum te porti. De cum ai sufletul. De eleganta interioara. De ochii blanzi. De rasul luminos. De mainile care ajuta. De inima care iubeste. De inima care bate pentru Cer. Restul sunt detalii.
As fi vrut sa fi inteles asta mai demult. Sa stii ca nu-mi este usor sa vorbesc asa deschis despre mine. Dar daca cumva vei alege sa crezi ADEVARUL, atunci s-a meritat sa-mi las sufletul scris aici. Te rog, uita-te in oglinda si nu mai plange. Sterge oglinda bine ca e plina de suspine si priveste ce frumusete a pus Dumnezeu in tine.

4 comentarii:

  1. :) Intotdeauna jumatate din frumusete este in ochii privitorului... Iar cealalta jumatate este o energie ce poate fi trezita si amplificata.
    Spre exemplu marile povesti de dragoste sunt intotdeauna binecuvantarea lui Dumnezeu: ingerii toarna iubire si binecuvantari in sufletele celor doi pt ca au niste planuri cu ei...
    Deci fii optimista si fii sigura ca ingerii te vor alipi la un moment dat de "alesul" lor mai degraba decat al tau si vei trai 'marea dragoste'... :)
    Nu exista alta solutie sa aduci iubirea decat sa iubesti... Si apoi vei vedea ca iubirea curge asa peste tine si prin tine si tu esti o gazda primitoare a ei...
    Oamenii sunt asemenea unor oglinzi si in unele vei regasi multa frumusete...
    Si e firesc sa zabovesti mai mult in fata unor astfel de oglinzi...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu e vorba de jumatatea mea, adica vreau sa cred cu toata inima ca sunt frumoasa datorita Creatorului. Pana ma iubeste cineva, vreau sa invat sa ma accept asa cum sunt :))

      Ștergere
    2. Inteleg numai ca intr-o relatie ne schimbam in bine, devenim mai frumosi, ne implinim...
      Cum esti? Esti in continua transformare... Si apoi cine te iubeste poate sa iti spuna multe despre tine, despre cum esti, unele neasteptate.
      Pt ca iubirea e un dar, o lentila magica prin care celalalt e perceput in mod angelic, divin, perfect...

      Ștergere
    3. Si vreau sa mai adaug ca suntem suflete ce locuim un trup. Si fiecare suflet are o viziune perfecta despre sine.
      Cand ne privim in oglinda trebuie sa vedem perfectiunea din noi... Ea este acolo si in ceruri va fi revelata intr-o masura mult mai mare, in totalitate chiar daca vom urca in cele mai inalte ceruri...
      Nu uita ca esti un inger si daca nu esti vei deveni...
      Si fiecare inger are resurse infinite de frumusete si iubire! :)
      Am sa il rog pe Iisus sa trimita un inger care sa te sarute pe obrazul stang si iti transmita adierea si optimismul Paradisului :)

      Ștergere