joi, 9 martie 2017

Imi ridic ochii spre munti...

Intuneric. E prea mult intuneric si muntii se ridica mai mult, stancile sunt ascutite, e frig. Nu inteleg aceasta perioada, nu-i inteleg rostul, e prea urat acum. Incerc sa vad in fiecare zi frumusetea, sa aduc soarele, chiar daca in inima e nor, dar vreau cumva sa las o raza in urma mea.
Uneori, in viata, apar munti. Nici nu stii cand si cum si de unde, dar te trezesti cu ei in fata si te intrebi ce sa faci. Poti sa te uiti la munte si sa plangi in fata lui, in speranta ca se va da la o parte singur. Poti sa tipi la el si sa te intrebi de ce a aparut fix la tine in cale. Ori poti sa urci muntele si sa faci o cale si pe acolo. E greu sa-l urci. Singur e groaznic. Dar cu Dumnezeu alaturi, urcusul e mai usor.
Uneori nu ai de ales decat sa urci muntele. Sa iei problema in piept, in loc sa stai pe loc si sa plangi. Poti sa iti stergi lacrimile, sa iei o gura mare de aer si sa iti spui ca vei reusi. Uneori, da, muntii se dau la o parte singuri, fara sa te gandesti la cum ii vei distruge. Dar asta e viata. Iti ofera si surprize neplacute.
Sincer, iti spun ca de multe ori m-am invartit in jurul problemelor si m-am ingrijorat mult, in loc sa le aduc din prima inaintea lui Dumnezeu. La El, toate problemele sunt rezolvate. Prin puterea noastra, nu vom reusi. Este adevarat ca vei cadea si vei plangi si te vei lovi si ai vrea sa ramai mereu jos, ca sa nu mai simti vreo cadere. Dar crede-ma, dupa ce urci muntii, vei avea parte de cea mai frumoasa priveliste si iti vei spune ca s-a meritat totul.
Ajutorul va veni de la Dumnezeu. Mai devreme sau mai tarziu. Nu inteleg de ce au venit atat de multe peste mine, dar sper ca va fi bine. Vreau sa zambesc si in timp ce urc muntii. Vreau sa las un drum pe aici, ca ceilalti sa-l urmeze si sa vada ca nu e imposibil.

"Imi ridic ochii spre munti...De unde-mi va veni ajutorul? Ajutorul imi vine de la Domnul, care a facut cerurile si pamantul!"  Psalmul 121:1-2

4 comentarii:

  1. Ai o leapsa de la mine http://lavii-osperanta.blogspot.ro/2017/03/leapsa-printre-carti-book-tag.html :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, e greu cand apar problemele "muntii" si nu stii ce sa faci, cum sa actionezi, mai ales cand esti singur...Stiu, am trecut si eu pe acolo...dar copiii lui Dumnezeu au un Tata maret, la care pot veni. El simte cu noi si ne intelege...Trebuie sa cautam voia Lui, sa fim atenti: ce vrei sa ma-nveti, Tata?

    RăspundețiȘtergere
  3. For King & Country - Shoulders: e melodia de care mi-ai adus aminte cu această postare, are ca refren versetul 2 din Psalmul 121. :)

    RăspundețiȘtergere