miercuri, 15 martie 2017

Inchide ochii

Trec pe langa ziduri si case si din
fiecare scriu o poveste. Unele povesti au iedera pe coperta, iar altele gradini inchise. Unele sunt vechi si prafuite, altele stralucesc la soare. Trec pe langa amintiri si calc pe urma altora. Calc pe unde a trecut altcineva, cu pasul lent sau grabit, lasand in urma ganduri. Pe asfalt zac neputincioase cateva vise, dar nu pot sa ma ating de ele.
In drumul meu, calc pe radacini de copaci. Ma sprijin de un gard inalt si mare, dar pot vedea ce e dincolo, dar nu voi spune ce.
Am sa scriu povesti din fiecare casa si din fiecare om pe care il vad si care mi-a lasat ceva. Voi face poze degetelor care mi-au ținut inima si voi desena sufletele care mi-au zâmbit.
Nu ma înțelegi, nu? Nu-i nimic. Acum, inchide ochii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu