sâmbătă, 15 aprilie 2017

Ziua invierii

E tarziu si o noapte mare
acoperă întreg pământul
cand totul plange si cerul tace
iar piatra acoperă mormântul.

E tarziu, e noapte lunga
de parca timpul s a oprit
si poate auzi chiar cum răsună
al negurii glas soptit,
cum ranjeste si aplauda in fata cerului îndoliat,
crezând ca acum nu mai e scăpare
ca totul e pe veci condamnat.

E o noapte cruntă si e durere
iar Tatăl nu a mai privit,
pamantul tremura-n putere
cand s a strigat "S-a ispravit!"
Cand noi toti aruncam in El cu
vorbe din otet si fiere
Isus tacea, si noi uimiți priveam
cum iubea si in durere.

Demonii jucau in nestire
crezand ca victoria e a lor.
Dar iata ca in depărtare o lumina apare acol'
zguduindu-se puternic locuinta din Sheol.
La mormântul unde vesnic credeau a se sfarsi lucrarea
iata! Iadul urla tare, e cuprins de disperare.

Piatra-i data la o parte, întunericul dispare,
tot pământul strigă-ntruna "E victorie si-ndurare!"
Isus, cel răstignit atunci, in trei zile a-nviat
aducand răscumpărare, fie El glorificat!

 E biruință! E zi de har
cu flori de April si April in noi
E ziua invierii sfinte,
iar Isus, din nemurire
lasat-a cerul cu splendori
ca sa moara pentru tine,
pentru mine, pentru noi.
Ca sa puna-n fiecare cantul dulce si duios,
ca sa am si eu o sansa la o viata in Hristos.

Privind la Cer, scriind in noapte
imi doream si eu fierbinte
un semn al învierii Lui
exact ca Toma, cand odata voia sa simtă rana Lui,
sa pun eu mana, chiar sa vad
O Doamne, iarta-mi credința slaba, dar frica e atat de mare!
 
Atunci Isus, împletind cununa
cea cu flori si cu iubire
cu iertare împodobită si cu lacrimi si jertfire
mi-a soptit o taină mare, taina învierii sfinte
si zâmbind, mi-a pus cununa,
in inima avand un dor
ce de vesnicii ma leagă
pana in ceasul cand am s-adorm.
Iar cand ziua aceea mare
va veni in sărbătoare,
se va sterge orice lacrima orice soaptă si orice noapte.
Vom canta o vesnicie
trăind o dulce mangaiere
cand vom avea parte de intaia înviere.

5 comentarii:

  1. M-am prins, libelulele sunt ingeri... :) Hristos a inviat, vezi Imparatia lui Dumnezeu e in sufletul tau si te vaiti...
    Trebuie sa iti multumim ca ne binecuvantezi cu prezenta ta si cu lumina din suflet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. niciodata nu am asociat libelulele cu îngerii, dar imi place foarte mult aceasta comparație, asa ca de acum încolo numai la asta ma voi gândi :) Hristos a înviat! Sa fie lumina in inima dumneavoastra! :)

      Ștergere
  2. Eu iti sunt prieten si frate si nu e nevoie de persoana a treia. Iisus ne invata ca chiar si lui Dumnezeu ne adresam cu tu... Doamne, da-ne si ajuta-ne... :)
    Ceea ce este minunat, ca ai acumulat suficienta binecuvantare incat sa ii devii instrument lui Dumnezeu, El sa lucreze prin tine si sa aduca mangaiere si bucurie acolo unde este nevoie.
    Adica esti la un pas de fericirea ta vesnica si absoluta care rezida in iubire de Dumnezeu si aproape. Dumnezeu ne iubeste si direct dar si prin oamenii de langa noi: rude prieteni, frati spirituali...
    Si iti vei gasi rostul cand vei realiza ca acesti frati, acesti oameni au nevoie de prezenta ta... :)
    Si astfel ai devenit deja un inger care alearga neincetat sa ii ajute pe ceilalti... Un inger in plina noapte... :)

    RăspundețiȘtergere