luni, 15 mai 2017

Tot inainte

Merg tot inainte, chiar daca inca ma prabusesc si nu gasesc vreo motivatie de a ma ridica.
Merg tot inainte, chiar daca totul e pe dos si nu imi gasesc locul. Stiu ca Dumnezeu va face o cale si prin pustiul meu, stiu ca va fi bine, ca acum e doar o clipa de tristete, o clipa care poate va dura mai mult sau mai putin, totul depinzand de mine, de felul meu in care accept situatia.
Am inteles ca atunci cand cant cu lacrimi, fara sa ma vada cineva, ma vede Cerul si coboara langa mine, primind odihna in suflet. Stiu ca nimic nu e in zadar, ca toata truda va fi rasplatita, aici ori Acasa. Acasa, ce dor imi e de locul acela. Va fi o eterna dimineata si ma voi plimba cu Isus prin gradini cu flori ce nu se vor ofili vreodata. Suflet al meu, lasa toate problemele in mana Lui. Inima draga, lasa-te prelucrata si nu te impotrivi atunci cand zdrobirea e prea puternica pentru ca e spre binele tau, e pentru a putea iubi mai mult, pentru a crede mai mult, pentru a ierta mai mult.
Va fi bine, draga inima.

4 comentarii:

  1. Fiecare cuvant mi se potriveste si mi-a ajuns la inima..iti multumesc! Fii binecuvantata :)

    RăspundețiȘtergere
  2. SFANTUL IOAN GURA DE AUR  spunea:
    Multe sunt valurile şi cumplită e furtuna! Dar nu mă tem! N-am să mă înec. Stau pe stâncă! Infurie-se marea! Stânca n-o poate clinti. Ridică-se valurile! Corabia lui Iisus nu poate s-o scufunde!

    RăspundețiȘtergere