luni, 19 iunie 2017

Astăzi mi-a fost dor de tine

Astăzi te-am căutat puțin şi mi s-a făcut
dor de tine. Am simțit nevoia să iubesc şi să fiu iubită de tine, să râdem sau să tăcem şi să ne privim. La un moment dat am crezut că te zăresc, dar am dispărut în dimineață, ca roua şi am vrut să număr minutele până se făcea iar noapte, ca să pot scrie poezii despre tot ce am văzut astăzi.  Se face un gol în mine si totuşi, tu nu ştii. Tu nu ştii cât ți-am cântat în inimă. Cât am tresărit si am vrut să fug. Am vrut să mă pitesc, să mă împotrivesc, crede-mă că am dat de atâtea ori cu pumnii în mintea mea atunci când tu apăreai, asa, pe nesimțite.
Îmi place să mă joc de-a v-ați ascunselea cu tine, să mă ascund eu ca tu să mă cauți si invers, dar parcă astăzi mi-aş fi dorit să îmi ieşi în cale cu un zâmbet larg pe față si eu să fug spre tine. 
Dar m-am trezit la realitate si iar am ajuns la concluzia că nu pot face altceva decât să te aștept. Aşa cum aștept în fiecare an să înflorească bujorii doar o dată, aşa cum aştept să miroasă peste tot a tei pentru câteva zile, asa cum aştept fiecare zi cu sufletul la gură. Am să te aştept şi când Dumnezeu ne va intersecta drumul, vom înota amândoi într-o mare adâncă. Am să aştept, rugându-mă, iubind şi lucrând. Ştiu că într-o zi, poate acum sau poate mâine, vom râde amândoi mână-n mână, cu Soarele în buzunare si cu Cerul în inimă. O singură inimă. 
Astăzi e una din acele zile când mi-e dor de tine. 

Un comentariu:

  1. Tu nu ştii, că la rău şi bine,
    Inima, gândul meu, lipite sunt de tine,
    Ca iedera te înfășoară
    Sufletul meu, cu frunza lui ușoară.
    Tulpina ta se-nalţă pîn’ la stele
    Strânsă de vrejul gândurilor mele.
    Tu nu ştii că eşti totul pentru mine,
    Lumina mea şi zările senine,
    Văzduhul nalt şi apa ce o sorb,
    Sufletul meu fără de tine-i orb,
    Mâna tânjește, mintea se-nconvoaie
    Ca spicul de săcară fără ploaie.
    Pământul meu te cere, cerul meu,
    În care-aud şoptind pe Dumnezeu.
    Grădina mea cu poame delicate,
    Fântâna mea cu ape ridicate
    Țâșnind în sus în soare
    Şi-aducătoare de răcoare.

    Mi-e dor de tine (Tudor Arghezi)

    RăspundețiȘtergere