luni, 17 iulie 2017

Va fi bine

Ieri am vazut ca cerul poate fi negru,
dar la orizont sa fie roz. As fi vrut sa respir toata imaginea aceea, dar m-am multumit sa o am in inima. Am inteles ca viata, oricat de grea ar fi, are ceva frumos dupa orice capitol urat. Dar, ca sa treci peste ce e negru, trebuie sa intorci pagina. Sa privesti dincolo de tonele de rau si sa cauti grauntele de bine.
Nu ştiu prin ce ai trecut azi. Nu ştiu dacă ai eșuat la ceva, dacă ziua nu a fost deloc bună, dacă nimeni nu a observat munca ta sau dacă cineva a râs de tine. Nu ştiu câți cred în tine, câți te susțin, câți vor să îți atingi visele sau cine îți pune piedici. Nu ştiu cine te-a târât prin noroi sau cine ti-a înfipt spini când tu ai dăruit flori. Te-ai așteptat să primești şi tu trandafiri, dar uite că mai sunt si oameni din ăstia. Nu-i nimic, învață să iubești, culegând dintre spini mărgăritare.
Nu ştiu ce ti s-a intamplat azi, dar sunt sigură că Soarele va răsări. Poate chiar acum apar primele raze. Si stii cum înveți să prețuiești diminețile? În cel mai mare întuneric, când parcă nu există nicio sansă.
Mă rog să primești acel zâmbet pe care il meriti după atâta timp. Nu îți face probleme, cineva chiar apreciază ce faci. Cineva se bucură că existi. Lumea ar fi atât de seacă dacă tu nu ai fi. Nu renunța dacă azi a fost rău. Tu pune-te pe genunchi şi povestește lui Dumnezeu cum te-au rănit. Stii ca El plânge pentru tine? Şi că Îl doare când pe tine te doare? Nu ai idee. Lui Dumnezeu îi pasă de tine. De căderile tale şi de lupte. Şi nu numai Lui. Caută persoanele care te încurajează să înaintezi când e greu. Iubeste cand e greu, trăiește cand e greu, plângi când e greu şi adună zâmbete pentru timpurile grele. Visează când realitatea e grea şi fi o minune când toți cer minuni. Tu eşti exact unde trebuie să fii, înflorește acum. Acum este timpul tău. Ia-ti ghiozdanul în spate, privește în jurul tău si înaintează. E timpul să ti se schimbe drumul.

"Eu plec pe calea pe care merge toată lumea. Întăreşte-te şi fii om!" 1 Imparati 2:2

7 comentarii:

  1. In fiecare om există o lumină. Dar pentru fiecare trebuie să vină clipa rânduită de sus, când să te bucuri cu adevarat pentru tot ce îți pregăteşte Dumnezeu.Dumnezeu lucrează pentru fiecare şi toate la timpul lor.
    Dumnezeu mă iubeşte pentru ceea ce este în mine lumină, pentru ce a creat El mai bun în mine, nu pentru păcatele, petele, întunecimile mele. Sunt fericit pentru că Dumnezeu mă iubeşte!
    Când te dăruieşti cu totul iubirii,  întreaga existenţa începe să-şi toarne energia în tine.
    P.S. Dumnezeu a făcut din mine lumină pentru lumină!

    RăspundețiȘtergere
  2. Va fi bine în final, chiar dacă încercarea va dura și câțiva ani. :)

    RăspundețiȘtergere